Deseori, cand vorbim despre digitalizare ne orientam catre platforme in functie de mai multe criterii: Interfata, complexitate, abonament etc. Partea dificila este sa iti dai seama ce vrei sa folosesti si cand e mai potrivit un soft fata de altul, in functie de nevoile fiecarei firme.

Pe langa alegerea platformei de lucru, e necesara si partea de suport a implementarii care se desfasoara pe baza unor proceduri bine puse la punct. Totul pleaca de la procesul deja existent in firma.

Aici intervine rolul comunicarii dintre un project manager si un consultant Brunomag. Aveti nevoie de un consultant, fiindca acesta poate sa adapteze procesele de lucru intr-un document formal, care apoi sa reprezinte baza utilizarii platformei. Documentul acesta putand fi transferat de catre project manager intr-o maniera cat mai facila.

Pentru o decizie mai usoara, cand vine vorba de digitalizarea procesului de lucru – va puteti ajuta de paralela de mai jos, dintre doua platforme des folosite de IMM-uri – Trello & Asana.


www.brunomag.ro studiu de caz asana vs trello

Trello

Avantaje

  • Varianta gratuita:
    • Task-uri si liste de task-uri nelimitate
    • Posibilitatea de a automatiza munca prin reguli specifice, chiar si in varianta gratuita
    • Posibilitatea de a avea campuri personalizate
    • Aplicatie pe telefon
    • Numar nelimitat de utilizatori
  • Varianta platita:
    • Proiecte nelimitate si posibilitatea de a copia proiectele de la o luna la alta
    • Permisiuni avansate per utilizator sau per proiect 
    • Multiple moduri de a vizualiza sarcinile (calendar, lista, rapoarte avansate)
    • Extensii nelimitate (conectari cu alte sisteme)

Dezavantaje (varianta gratuita):

  • Limitare la 10 proiecte per echipa
  • O singura extensie per proiect
  • Alte moduri de a vizualiza munca (tip calendar, cronlogie) nu sunt disponibile gratuit
  • Nu are nativ contorizare de timp decat prin alti furnizori

Costuri

  • De la gratuit la 17.50$ / utilizator/ luna

Asana

Avantaje

  • Varianta gratuita:
    • Proiecte, Taskuri si liste de taskuri nelimitate
    • Posibilitatea de a te integra cu alte sisteme
    • Aplicatie pe telefon
    • Numeroase tipuri de vizualizare a sarcinilor
  • Varianta platita:
    • Mai multe functionalitati avansate de tip management proiect (formulare, raportare avansata, planificare)
    • Posibilitatea de a avea campuri personalizate (ex: cifra de afaceri cumulata etc.) – dupa care se poate filtra
    • Permisiuni avansate per utilizator sau per proiect (de la 13.49 € / utilizator / luna)
    • Posibilitatea de a automatiza munca prin reguli specifice (Ex: cand se ajunge in etapa de OP-uri / verificare declaratii, sa se atribuie automat contabilului sef) – de la 30.49 € / utilizator / luna
    • Multiple moduri de a vizualiza sarcinile (calendar, lista, rapoarte avansate) ceea ce face interfata mai placuta

Dezavantaje (varianta gratuita)

  • Nu are posibilitatea de a automatiza munca decat in varianta platita de (30.49 € / utilizator / luna)
  • Nu are campuri personalizate
  • Nu are nativ contorizare de timp decat prin alti furnizori
  • Numar maxim de utilizatori: 15

Costuri

  • De la gratuit la 10.99€ / utilizator / luna (pentru campuri personalizate) la 24.99€/utilizator/luna (pentru automatizari fluxuri de lucru si integrari avansate)


    www.brunomag.ro studiu de caz asana vs trello1

Concluzii

  • Daca aveti nevoie de automatizare fluxuri de lucru sau de campuri personalizate, Trello este mai potrivit (avand aceste lucruri si in varianta gratuita)
  • Daca este mai important felul in care arata interfata, Asana este mai potrivita
  • Daca aveti nevoie de a copia proiecte, atunci ambele variante sunt potrivite, incepand de la prima varianta platita
  • Daca vreti sa incepeti cu o varianta gratuita si:
    • Vreti mai mult de 10 proiecte, atunci Asana
    • Vreti mai mult de 15 utilizatori, atunci Trello
  • Extensiile au costuri separate
    •  Exemplu contorizarea si raportarea timpului -> unde recomandam sa discutam pentru a va propune alta solutie 

Puteti afla mai multe, consultand si pachetele celor doua platforme:

REZERVA O INTALNIRE