Tu cat timp pierzi lunar pe Colectarea Documentelor de la furnizori?

Noi, la Brunomag, inainte de a folosi Colectarea automata, petreceam ~2 saptamani de lucru fragmentat printre emailuri si foldere, incercand sa gasim rapoarte si facturi pentru a le trimite catre contabilitate...

..ACUM: nu ne ia mai mult de 2h!

Alege planul potrivit afacerii tale si
incepe sa planuiesti deja ce faci cu Timpul Economisit.

Basic

770
  • pretul include mentenanta pe 1 an
  • crearea unei aplicatii care preia documentele automat si le migreaza in foldere
  • redenumirea documentului cu numele furnizorului
  • pana la 20 de furnizori
  • 1 email/furnizor
  • doar documente receptionate
  • 10 MB /email
  • salvare in Drive
  • integrare Smartbill, FGO
  • creare lista in Excel pe baza specificatiilor documentelor

Advanced

1040
  • pretul include mentenanta pe 1 an
  • crearea unei aplicatii care preia documentele automat si le migreaza in foldere
  • redenumirea documentului cu numele furnizorului
  • pana la 50 de furnizori
  • pana la 5 emailuri/furnizor
  • documente receptionate si trimise
  • 20 MB /email
  • salvare in Drive, Dropbox, OneDrive
  • integrare Smartbill, FGO
  • creare lista in Excel pe baza specificatiilor documentelor

Alte specificatii

Adaugam la cerere (contra cost) integrare cu Bolt, Uber. 

Pret mentenanta: BASIC: 35 euro/luna; Advanced: 45 euro/luna

Pret extra/ furnizor: 10€

Intrebari Frecvente

Odata achitat pachetul ales, te vom contacta pentru a ne trimite lista de furnizori si a stabili alte detalii precum: conventiile de nume.

Da. Va fi necesar sa ne contactati si vom adauga costul aditional pe factura abonamentului pentru luna urmatoare.

Desigur, putem face acest lucru pe baza documentelor migrate in folder. Ne spuneti doar de ce informatii aveti nevoie si noi le putem extrage si transfera intr-un Excel.

Si noi avem acest proces. Va dam exemplul pe care l-am adoptat si in cadrul Brunomag:

  • avem o singura adresa de email pe care vin facturile

  • pe baza acestei adrese, programul nostru se conecteaza la Smartbill

  • se efectueaza un proces de OCR-izare prin care se citeste factura si numele furnizorului

  • descarcam factura

  • redenumim factura dupa numele furnizorului si o migram in folder

Cine suntem?

Brunomag Concept este o organizatie de oameni tineri si creativi, meniti sa aduca o schimbare in IMM-urile din Romania.

Principalul obiectiv Brunomag Concept este de a digitaliza IMM-urile din Romania, prin implementarea de solutii personalizate pe baza nevoilor fiecarei firme. Prin digitalizare ne dorim sa simplificam si sa optimizam munca, astfel incat timpul economisit sa poata fi folosit in scalarea afacerii si muncile creative

NU vindem DOAR softuri-minune, ci venim cu expertiza specializata si oferim consultanta pe tot parcusul Digitalizarii.