Cele mai importante 5 idei de organizare

9b2c4715 ebfb 4ba0 bbe9 f73f458b48b4 copy 2

Office hours și timpii de răspuns

Află cum să îți setezi aceste lucruri în funcție de categoria de client, categoria de solicitare, în funcție de prioritate și de termenul limită

 

Serviciile suplimentare

De ce este important să le avem și să le facturăm? Cum putem schimba concepția de “totul este inclus” la facturarea solicitărilor extra venite din partea clienților?

 

Data aducerii actelor, data finalizării actelor

De ce este importantă monitorizarea acestor date? Cum putem folosi rapoartele generate pentru a motiva clienții să aducă actele la timp?

 

Reducerea întreruperilor și a rundelor de clarificare pentru documente lipsă

Știai că productivitatea echipei tale are de suferit din cauza întreruperilor multiple pe parcursul orelor de muncă?

 

Comunicarea cu clientul – baza afacerii

Comunicarea eficientă cu clienții este fundamentul succesului pentru orice firmă de contabilitate. Află care sunt elementele esențiale care trebuie integrate în contract, pentru a seta așteptările clienților, încă de la începutul colaborării.

Cele mai importante 5 idei de organizare

"*" indicates required fields

Ma intereseaza:
In functie de ce alegeti, va putem sugera idei pe viitor, care am vazut ca se potrivesc la alte cabinete de contabilitate cu care am lucrat.
Doresc sa ma abonez la newsletter*

Pentru prezentarea de la Tax Advisors – Sibiu 2024 – dati click aici.

Ce spun Clientii nostri despre Brunomag

Echipa Brunomag ne-a sprijinit în digitalizarea sistemului de organizare a sarcinilor. Au fost alături de noi la fiecare pas, chiar de la inițiativă, prin implementare, training și consultanță post-implementare. Colaborarea cu această echipă este mai mult decât eficientă sau productivă. Ei chiar pun suflet în munca lor, și astfel rezultatul este unul remarcabil. Ne bucurăm de oportunitatea acestei colaborări, este foarte plăcut să lucrezi cu oameni cu o asemenea atitudine pozitivă și deschisă.

Untitled design

Lucrez cu Brunomag de peste 5 ani si spun cu mana pe inima “Jos palaria!”. Brunomag nu e o simpla echipa de programatori care urmeaza instructiunile date ca niste robotei ci oameni faini, zambitori, implicati, care pun suflet in ceea ceea fac si depun tot efortul sa faca un lucru de calitate. Brunomag ne-a ajutat sa dezvoltam plugin-urile SmartBill pentru magazinele online, module care sunt utilizate de mii de clienti in fiecare zi. Am avut neclaritati si am ridicat multe intrebari referitoare la platoformele pentru care am dezvoltat modulele SmartBill dar de fiecare data cei de la Brunomag m-au lamurit si m-au sfatuit, oferindu-mi toate informatiile si variantele optime pentru implementare.

smartbill logo brunomag

Colaborarea cu Brunomag Concept ne-a ajutat sa avem o imagine mai clara a activitatii.Dupa implementarea noului sistem, am castigat timp cu trimiterea taxelor si altor documente, salvand chiar cateva zile pe luna. Suntem foarte incantati de colaborare pentru ca au livrat tot ce ne-am dorit, intr-un timp scurt. Recomandam tuturor colegilor care au un cabinet de contabilitate sa iti optimizeze procedurile, daca vor sa creasca.

104310706 1458909934281218 1283341921194340492 n

Exprimăm toată aprecierea noastră pentru colaborarea fructuoasă pe care o avem cu Brunomag Concept. Datorită strategiei și soluțiilor oferite de ei, am reușit să obținem claritate și organizare în munca noastră. Avem acum toate informațiile importante reunite într-un singur loc, ceea ce ne-a facilitat procesele de evidență, urmărire a timpilor de lucru și a serviciilor suplimentare oferite.

chrome capture 2024 5 20 12

Colaborarea cu echipa Brunomag a fost foarte bine structurata si organizata. Acestia au venit in intampinare cu exact problemele din firma noastra de contabilitate, concentrandu-se pe clarificarea proceselor de lucru si furnizarea unui instrument eficient pentru colaborare, dat fiind faptul ca inainte, fiecare angajat tinea evidenta lucrarilor pe hartie. 

Prin sesiunile de consultanta, au aratat rabdare si sprijin in gestionarea rezistentei la schimbare. Colaborarea ne-a oferit o perspectiva clara asupra activitatii noastre, identificand sarcinile consumatoare de timp si clientii care ne solicita servicii suplimentare. Ne bucuram sa fim parteneri in transformarea digitala!

logo zlate