Despre viata si contabilitate cu Nouruz Abdul, CEO GreenProfit.me

03. Thumbnail cu invitat 1

Intr-o firma de contabilitate, provocarile sunt multiple. De la termene limita, la comunicare sacadata cu clientii, pana la blocaje tehnice si lipsa de personal calificat. Acestea sunt cateva dintre subiectele abordate in acest video GRATUIT dintre Stefan Marogel si Nouruz Abdul, fondator si contabil al Green Profit.

Discutia acopera, de asemenea, impactul termenului limita de 25 a lunii in relatie cu ANAF-ul si necesitatea de a digitaliza procesele pentru a face fata provocarilor. Se evidentiaza si aspecte pozitive, cum ar fi pasiunea pentru meseria de contabil si creativitatea in procesele contabile si sunt discutate si provocarile legate de echilibrarea vietii personale si profesionale.

Inspiratie pentru cresterea cabinetului de contabilitate – varianta previzualizare

Cui este destinat podcast-ul?

  • firmelor de contabilitate/contabililor care doresc sa fie inspirati in practica lor profesionala in relatia cu clientii
  • firmelor de contabilitate/contabililor care isi doresc un echilibru mai bun intre viata profesionala si viata personala
  • firmelor de contabilitate/contabililor care sunt interesati sa vada alte practici manageriale de la alte cabinete

Ce veti primi daca alegi sa vizualizezi tot episodul

  • acces la podcast-ul intreg cu o durata de aproximativ 1h
  • BONUS: un set de pana la 3 mesaje trimise de catre CEO-ul nostru cu sugestii pentru imbunatatirea practicii manageriale pentru cabinetul dvs.de contabilitate
  • BONUS: oferta speciala la cursul “Antreprenor in contabilitate: lider si educator” sustinut de Nouruz Abdul si de Stefan Marogel

Vezi tot podcast-ul mai jos!

"*" indicates required fields

Ma intereseaza:
In functie de ce alegeti, va putem sugera idei pe viitor, care am vazut ca se potrivesc la alte cabinete de contabilitate cu care am lucrat.
Doresc sa ma abonez la newsletter*

Ai intrebari legate de procesul de digitalizare? Nicio problema.

Avem o sectiune cu intrebari venite de la alti contabili, la care am incercat sa raspundem cat mai explicit. Dar si cateva intrebari la care ne-am gandit ca ati avea nevoie de raspunsuri. Pentru a vedea sectiunea apasa aici.

Ce spun Clientii nostri despre Brunomag

Echipa Brunomag ne-a sprijinit în digitalizarea sistemului de organizare a sarcinilor. Au fost alături de noi la fiecare pas, chiar de la inițiativă, prin implementare, training și consultanță post-implementare. Colaborarea cu această echipă este mai mult decât eficientă sau productivă. Ei chiar pun suflet în munca lor, și astfel rezultatul este unul remarcabil. Ne bucurăm de oportunitatea acestei colaborări, este foarte plăcut să lucrezi cu oameni cu o asemenea atitudine pozitivă și deschisă.

Untitled design

Lucrez cu Brunomag de peste 5 ani si spun cu mana pe inima “Jos palaria!”. Brunomag nu e o simpla echipa de programatori care urmeaza instructiunile date ca niste robotei ci oameni faini, zambitori, implicati, care pun suflet in ceea ceea fac si depun tot efortul sa faca un lucru de calitate. Brunomag ne-a ajutat sa dezvoltam plugin-urile SmartBill pentru magazinele online, module care sunt utilizate de mii de clienti in fiecare zi. Am avut neclaritati si am ridicat multe intrebari referitoare la platoformele pentru care am dezvoltat modulele SmartBill dar de fiecare data cei de la Brunomag m-au lamurit si m-au sfatuit, oferindu-mi toate informatiile si variantele optime pentru implementare.

smartbill logo brunomag

Colaborarea cu Brunomag Concept ne-a ajutat sa avem o imagine mai clara a activitatii.Dupa implementarea noului sistem, am castigat timp cu trimiterea taxelor si altor documente, salvand chiar cateva zile pe luna. Suntem foarte incantati de colaborare pentru ca au livrat tot ce ne-am dorit, intr-un timp scurt. Recomandam tuturor colegilor care au un cabinet de contabilitate sa iti optimizeze procedurile, daca vor sa creasca.

104310706 1458909934281218 1283341921194340492 n

Exprimăm toată aprecierea noastră pentru colaborarea fructuoasă pe care o avem cu Brunomag Concept. Datorită strategiei și soluțiilor oferite de ei, am reușit să obținem claritate și organizare în munca noastră. Avem acum toate informațiile importante reunite într-un singur loc, ceea ce ne-a facilitat procesele de evidență, urmărire a timpilor de lucru și a serviciilor suplimentare oferite.

chrome capture 2024 5 20 12

Colaborarea cu echipa Brunomag a fost foarte bine structurata si organizata. Acestia au venit in intampinare cu exact problemele din firma noastra de contabilitate, concentrandu-se pe clarificarea proceselor de lucru si furnizarea unui instrument eficient pentru colaborare, dat fiind faptul ca inainte, fiecare angajat tinea evidenta lucrarilor pe hartie. 

Prin sesiunile de consultanta, au aratat rabdare si sprijin in gestionarea rezistentei la schimbare. Colaborarea ne-a oferit o perspectiva clara asupra activitatii noastre, identificand sarcinile consumatoare de timp si clientii care ne solicita servicii suplimentare. Ne bucuram sa fim parteneri in transformarea digitala!

logo zlate