Suna prea bine sa fie adevarat? De ce este HubSpot CRM gratuit atunci cand toate celelalte CRM-uri de pe piata sunt de fapt destul de scumpute?

Ce s-ar intampla daca ti-as spune ca pentru a-ti atinge obiectivele de vanzari si pentru a-ti mentine fericiti toti clientii – tot ce trebuia sa faci era:

  • sa iti organizezi toate contactele, gestionezi conduitele si sarcinile;
  • sa primesti notificari in momentul in care un potential client deschide adresa de e-mail;
  • sa urmaresti si gestionezi relatiile cu potentialii clienti

Daca ti-as spune ca poti face toate acestea cu HubSpot CRM gratuit? Si ca nu este nevoie sa imprumuti bani pentru alte solutii platite.

CRM-ul gratuit HubSpot nu este un proces. Nu trebuie sa introduci cardul de credit pentru a incepe sa utilizezi sistemul. CRM este 100% gratuit si il poti folosi in continuare pentru totdeauna. Vei putea adauga pana la 1.000.000 de contacte, precum si utilizatori nelimitati.

Ce obtineti cu HubSpot Free CRM?

  • Managementul contactelor
  • 1 x Canal de tranzactii (Deal Pipeline)
  • Quotes (cu brand HubSpot)
  • Programarea intalnirilor (cu marca HubSpot)
  • Chat live (cu brand HubSpot)
  • Dashboard de raportare

Canal de tranzactii HubSpot CRM:

qKZsml2KWE q57q4H6NmhE4HxBikRn1ThhY WYAQLMMYtk94zednnJqjnQfKDF5 uMzA 8Gb26e6USbe2VwyBUAbNrqLsb6JCFYL5tsU8o



Configurarea citatelor HubSpot:

Ah2jYubscP3fjmGpnfmaF2fG5qZuTyLM nOEG7bJnom9ICfWf6Dfq vCWNFseo9zQt9wJ0a0 KYXq5 KtYNm0KNWABqKPoaL1IpMlPPepfInyM9J4JofN6urDTuA4DX7VFcBNpOH



Link de programare a intalnirilor Hubspot:

jx

Deci, cu toate acele functionalitati, de ce ai dori sa faci upgrade?

Ce obtii atunci cand faci upgrade la o solutie platita?

În primul rand – ca o nota rapida – toate actualizarile platite HubSpot CRM se numesc „Vanzari HubSpot”, ci nu „Hubspot CRM”.

Desi este doar estetic, un avantaj extraordinar de a trece la o solutie platita este ca marca HubSpot pe care o pot vedea clientii este eliminata. Acest lucru este cel mai relevant pentru chat-ul live al site-ului, programarea intalnirilor si ofertele.

CRM HubSpot gratuit: cazuri de utilizare

Daca te incadrezi in oricare dintre urmatoarele scenarii de utilizare, atunci HubSpot CRM este gratuit pentru tine. Daca nu, scoate cardul de credit si fa upgrade la HubSpot starter, Professional sau Enterprise.

Scenariul 1:

Vrei undeva sa stochezi baza de date de contact, inclusiv contacte si companii. Doresti sa iti poti segmenta baza de date, sa integrezi in Gmail, Gsuite si Outlook si sa urmaresti permanent orice conversatie prin e-mail pe care o ai cu oricare dintre persoanele de contact din CRM.

Scenariul 2:

În plus fata de functionalitatea de mai sus, doresti sa tii evidenta oportunitatilor si a ofertelor intr-o singura conducta si sa iti gestionezi procesul de vanzare mutand ofertele pe o palnie de vanzare.

Scenariul 3:

În plus fata de scenariile 2 si 3 de mai sus, doresti ca echipa ta. sa urmareasca conversatiile si intalnirile in CRM. Doresti ca acest lucru sa se intample automat direct din aplicatiile lor de e-mail si calendar. De asemenea, doresti sa tii evidenta activitatilor lor si sa urmaresti procesul lor de vanzare, mutand ofertele in palnia de vanzari.

Toate aceste scenarii pot fi gestionate cu Hubspot CRM gratuit. Hubspot CRM gratuit iti poate conduce o intreaga echipa de vanzari si o companie. Acesta va face acest lucru cu cateva foarte utile (si gratuite) urmarire a e-mailurilor, raportari, sabloane, formulare pop-up de site-uri web si chat live pe site.

Deci, de ce este Hubspot CRM gratuit?

Produsele suplimentare Hubspot, inclusiv Marketing Hub, Sales Hub, Service Hub si CMS Hub nu sunt doar integrate cu Hubspot CRM; CRM este baza de date (si fundatia) de baza care alimenteaza toate aceste produse.

Asta inseamna ca, atunci cand adaugati aceste produse in mix, acestea vor fi integrate perfect cu datele CRM si gata pentru implementare si succes foarte rapid.

Hubspot isi prezinta setul de produse astfel, cu CRM in centru:


Cu toate acestea, acesta este un mod mai bun de a vedea cum se vor incadra produsele in procesul de achizitie sau vanzare al clientilor vostri:

Hubspot ofera modelul lor freemium CRM, deoarece stiu ca atunci cand clientii lor vor vedea beneficiile oferite de CRM gratuit, cel mai probabil vor dori sa faca upgrade la o solutie platita pentru a obtine si mai multe functionalitati si beneficii.