Usurinta in utilizare:

CRM este un instrument in cadrul platformei de vanzari si marketing HubSpot – un program complet integrat de dezvoltare de afaceri. Nu exista o baza de date separata, nici o platforma separata, nici o autentificare separata. Totul este la un loc pentru a economisi timp si a va simplifica activitatile de vanzare; si, este suficient de intuitiv pentru ca un vanzator sa poata sari direct cu putina sau deloc pregatire. Ne place sa ne gandim la asta in felul urmator: HubSpot este pentru CRM la fel ca si Apple pentru computere.


Informatii populate automat

Bine, in mod clar acele analogii sunt putin indraznete pentru un produs atat de nou. Dar, faptul este ca ultima oferta in CRM revolutioneaza lucrurile, deoarece Hubspot s-a concentrat pe popularea automata a multor informatii pentru utilizatorii de vanzari. Informatiile utile sunt la indemana fara introducere manuala! Comportamentele cumparatorilor sunt populate chiar pe cronologia fiecarei pagini de contact (direct din activitatile lor de marketing) – de la paginile vizualizate pe site-ul tau, descarcari avansate de continut, abonamente la blog, corespondenta prin e-mail si apeluri, tweets si multe altele.


Marketing insight:

Nivelul de perspectiva generat din datele populate nu numai ca scurteaza ciclul de vanzari, dar diferentiaza utilizatorii de concurenta. Intelegand cu adevarat ceea ce rezoneaza cu cumparatorul vostru, echipa voastra de vanzari o poate ajuta mai bine in calatoria ei si poate pierde mai putin timp in proces. Stiind cand cumparatorul cerceteaza activ, va ajuta echipa de vanzari sa stabileasca momentul potrivit pentru a contacta si a incepe o conversatie.

Cunoasterea devine putere in acest mediu in care cumparatorii au mai mult control decat oricand.


E-mailuri si apeluri:

Puteti trimite e-mailuri direct din instrument. Nu este nevoie sa deschideti si sa va conectati la un alt instrument si nu este nevoie sa introduceti manual corespondenta dupa fapt. Sabloanele de e-mail pot fi create chiar in cadrul instrumentului si utilizate din pagina de contact pentru a economisi timp.


Aliniere vanzari si marketing:

Integrarea instrumentelor de vanzari si marketing ne-a mutat cu pasi mari catre o mai buna aliniere a celor doua departamente. Integrarea CRM cu partea de marketing a imbunatatit procesul nostru de transfer de la vanzari la marketing si invers si au devenit rapid noi oportunitati de a adauga fluxuri de lucru favorabile in anumite puncte din cadrul procesului de vanzari. Transparenta dintre vanzari si marketing cu o platforma comuna a armat fiecare parte cu informatii pentru a eficientiza eforturile si a creste productivitatea.

CRM-ul tau nu trebuie sa adauge munca suplimentara echipei de vanzari. De fapt, daca nu economisesti timp si nu cresti productivitatea echipei tale de vanzari, poate ca e timpul sa iei in considerare alte optiuni. Cum va ajuta CRM sa va cresteti productivitatea?