Clientii potentiali, chiar si cei existenti interactioneaza cu compania ta prin diferite puncte de contact online si offline. De regula, reprezentantul de vanzari nu are toate aceste informatii despre clientii sai. In mod ideal, este sarcina marketingului sa obtina aceste informatii pentru el si sa le pregateasca in asa fel incat sa le poata utiliza pentru a desfasura un pitch de vanzari foarte bun. Cu toate acestea, in cel mai bun caz, marketingul poate spune doar cum arata portretul clientului tau ideal. Din pacate, asta nu ajuta forta vanzarilor prea mult. Pe buna dreptate isi doreste ca un vanzator isi doreste informatii specifice despre clientii sai si despre comportamentul lor. 


MOTIVE IMPORTANTE PENTRU NOI CA PARTENERI HUBSPOT

  • Reducerea costurilor prin automatizarea proceselor 
  • Vanzari bazate pe profilul si comportamentul clientilor 
  • Mai multe vanzari prin mesaje personalizate la momentul potrivit

CE SERVICII OFERIM CA PARTENERI HUBSPOT

Daca Hubspot urmeaza sa fie implementat in companai ta, atunci serviciile noastre constau intr-o consultanta personalizata si continua. Daca, pe de alta parte, contul Hubspot este deja in vigoare si ar trebui sa-l preluam, nu sunt necesare desigur servicii de implementare unice si se colecteaza doar o cerintele la care se doreste o rezolvare. 

Ce inseamna consultanta personalizata: 

  • Definirea obiectivelor, cerintelor si dezvoltarea strategiei de vanzari 
  • Configurare tehnica CRM daca e nevoie
  • Training in utilzarea platformei 
  • Crearea sablonului pentru mesajele trimise automat
  • Implementarea tehnica GDPR 
  • Testare si asigurarea calitatii

Ce inseamna consultanta continua pentru automatizarea fluxurilor de lucru folosind un CRM: 

  • Recomandari strategice
  • Integrari (daca este necesar)
  • Segmentare / Configurare si optimizare a publicului tinta
  • Optimizare etape de vanzare
  • Recomandari legate de strategia de continut 
  • Automatizari fluxuri de lucru ale campaniei (concept, e-mail, pagina de destinatie, formular)
  • Training legat de interpretarea si intelegerea rapoartelor de marketing si tablou de bord per echipa 
  • Asigurarea calitatii si testarea fluxurilor de lucru
  • Transfer de know-how

Alte automatizari si recomandari care intra in abonamentul de consultanta continua pentru cresterea vanzarilor folosind HUBSPOT CRM: 

  • Recomandari strategice privind optimizarea vanzarilor
  • Recomandari privind gestionarea si curatarea datelor 
  • Configurare / optimizare etape de vanzari
  • Configurarea / optimizarea sarcinilor de vanzare
  • Configurarea / optimizarea ciclului de viata al clientilor
  • Optimizarea datelor de tranzactionare
  • Rapoarte de vanzari si tablou de bord
  • transfer de know-how (la cerere, sesiuni online sau la fata locului)

Pentru mai multe informatii te rugam sa rezervi o intalnire cu noi. Dorim sa cunoastem cat mai multe persoane care vor sa isi implementeze un astfel de sistem in compania lor. 

De altfel, daca esti indecis si nu stii ce solutie este cea mai potrivita pentru tine iti stam la dispozitie in call-ul pe care il putem avea ca sa te lamurim ce anume ar fi mai potrivit.

Unul dintre consultantii nostri inca din prima conversatie o sa iti raspunde la multe intrebari. 

Incearca si vei vedea! 

REZERVA O INTALNIRE