1. Arhitectura si strategie

Pentru inceput, vom descrie cum are loc lansarea unui CRM pentru companii mari si care sunt pasii pe care o sa ii urmezi: 

Evaluarea Hubspot Enterprise CRM: inainte de a investi in software, unul dintre consultantii nostri de vanzari va evalua afacerea ta pentru a stabili daca HubSpot este potrivit fluxurilor de lucru si proceselor de vanzari. Dupa aceasta evaluare, vei fi sfatuit cu privire la pasii urmatori. 

Procesele de vanzari si strategia de gestionare: odata ce un plan de actiune este pus in aplicare, procesele de vanzari vor fi mapate in functie de canale, tipuri de clienti si produse/ servicii. Aceasta includ identificarea sarcinilor, proceselor, obiectelor si aplicatiilor care trebuie automatizate, precum si extensiile CRM care sunt necesare.

Specificatii tehnice si de flux de informatii CRM: acest pas identifica si documenteaza fluxurile de date curente si viitoare si sistemele utilizate. Este pentru a determina ce date trebuie utilizate sau capturate, cum ajung datele la destinatie, cum si cand sunt utilizate datele si cum sunt accesate datele.

2. Configurare si implementare

Odata ce fundatia Enterprise CRM este instalata, poate incepe migrarea catre noul sistem. Exista cativa pasi importanti pentru a asigura succesul implementarii si integrarii acestei noi tehnologii: Configurarea proceselor, conductelor si automatizarii in Hubspot: Pe baza etapei de arhitectura si strategie, specialistii nostri in implementare vor configura Hubspot CRM utilizand procesul de vanzari stabilit, chiar documentate anterior. 

3. Pregatirea si gestionarea schimbarilor

Noua tehnologie nu poate fi valorificata eficient daca echipele care o utilizeaza nu sunt instruite corespunzator. De aceea, suntem aici pentru a va instrui si pentru a va incadra departamentele de vanzari, marketing si servicii, astfel incat sa nu experimentati o scadere a productivitatii in timpul schimbarii. 

4. Suport continuu

O sa fie intotdeauna nevoie de asistenta, consiliere sau indrumare, indiferent de cat timp a trecut de la implementarea si integrarea Enterprise CRM. Sprijinul si asistenta noastra continua includ:

Ore de asistenta lunare care pot fi utilizate pentru sarcini precum asistenta prin e-mail si telefonica, instruire, lansarea de noi functii si mutarea clientilor potentiali / a ofertelor catre diferiti reprezentanti de vanzari, canale si echipe. 

Un consultant va produce un raport lunar de vanzari care analizeaza datele din companie pentru a oferi informatii utile pentru gestionarea vanzarilor.


Te invitam sa afli mai multe despre CRM HubSpot. Poti rezerva o intalnire cu noi accesand butonul de mai jos. 


REZERVA O INTALNIRE