Business finance man calculating budget numbers, Invoices and financial adviser working.
ProblemeSolutieBeneficii
– Dificultatea de a urmari pe hartie stadiul muncii

– Nevoia de a discuta periodic despre dosare de client

– Lipsa unei imagini de ansamblu

– Risipa de timp in a aminti clientilor sa aduca actele

1.Proiecte cu fluxuri de lucru personalizate, care acopera procesele de contabilitate, HR si portofoliul de clienti

2. Generare/creare automata de sarcini pe baza proceselor interne si a specificului fiecarui client

3. Pontare automata direct din fluxul de lucru

4. Campuri care se completeaza automat, in functie de anumite criterii, pentru a se monitoriza si imbunatatia nivel calitativ procesele interne

5. Remindere personalizate pentru a nu se uita de nicio activitate si comunicare automata cu clientii in anumite puncte cheie ale procesului prin SMS sau email

– Imagine de ansamblu cu privire la stadiul muncii

– Raportare  in timp real, automat, nu periodic

– Predictibilitate la nivel de timp petrecut per client

– Pastrarea evidentei muncii pentru fiecare luna in parte 

– O fundatie solida pentru alte dezvoltari ulterioare 

 

DATE DE CONTACT AN CONTAB AUDIT

  • S.C. AN CONTAB AUDIT S.R.L.
  • Bucuresti, Romania
  • Ancontab.ro 
Despre AN CONTAB AUDIT

AN Contab Audit ofera servicii de contabilitate. Ceea ce este diferit la AN Contab Audit, este atentia sporita fata de nevoile clientului, nevoi pe care le abordeaza intr-o maniera prudenta, transparenta si aliniata in permanenta la Standardele Profesionale Nationale si Internationale din domeniu. Prin programele de specialitate utilizate, ei ofera sprijin in urmarirea celor mai importanti indicatori de performanta a afacerii (flux de numerar, profit, buget de cheltuieli etc).

Societatea  AN Contab Audit este formata dintr-o echipa de specialisti care se ocupa in mod profesional de partea financiar-contabila si fiscala a afacerilor cu care colaboreaza. Inca de la infiintare au indeplinit cu succes si loialitate indatoririle fata de partenerii/clientii companiei, oferindu-le acestora un cumul calitativ de servicii prin care a reusit atat fidelizarea acestora cat si cresterea continua a numarului de clienti. 

Context 

Contabilii tind sa fie “old-school”. Din cate am observat, contabilii insista sa parcurga de unii singuri tot procesul, inclusiv completarea actelor. In aceasta firma colegii lucrau oarecum independent – adica fiecare se ocupa de firmele care ii erau atribuite, iar periodic erau verificati de contabilul sef.

In acest domeniu activitatea principala este gestionarea actelor. Pentru aceasta, angajatii AN Contab Audit folosesc diverse programe, fiecare program rezolvand un segment specific din intreg procesul, prin care trebuie sa treaca documentele unei firme. 

  • Declaratii ANAF, un program care le-a salvat aproape 2 zile de lucru pe luna prin posibilitatea de a depune automat declaratiile fiscale pe site-ul ANAF;
  • E-Tigris, cu ajutorul caruia verifica pentru diversi clienti/furnizori daca sunt sau nu platitori de TVA si neconcordante pentru declaratia 394;
  • DUK integrator pentru raportarea lunara in cazul clientilor care au case de marcat;
  • Outlook pentru intalniri, cu toate ca se intampla rar sa fie cazul de a stabili intalniri;
  • Evidenta firmelor o tinea contabilul sef intr-un document Excel pe care il printa si unde bifa ceea ce era finalizat (asta dupa ce discuta cu angajatii pentru a se asigura ca s-a facut tot ce era de facut). Acesta a fost primul „red-flag”, unde am ales ca trebuie sa venim cu o solutie mai buna pentru ei.
Poza 2 BRMG 791 Studiu de caz ANCONTAB
Dificultati
  1. Dificultatea de a urmari pe hartie stadiul realizarii documentelor necesare.
  2. Nevoia de a discuta periodic pentru a impartasi informatii despre firme si documente.
  3. Exista transparenta, insa nu era constanta, ci se manifesta abia in momentul raportarii.
  4. Lipsa unei imagini de ansamblu asupra muncii tuturor membrilor de echipa.
Specificatii
  • Simplificarea evidentei firmelor de care se ocupa AN Contab Audit intr-o luna.
  • Cresterea transparentei, sa se poata urmari care este stadiul in care se afla documentele pentru fiecare firma in parte.
  • Implementarea unui sistem de permisiuni in forma urmatoare:
    • Un admin sa poata sa vada stadiul dosarelor la nivelul unei zile sau saptamani;
    • Fiecare contabil sa poata sa-si lucreze dosarele care le sunt atribuite, fara a fi bruiati de toate dosarele, de la toate firmele;
    • Sa poata sa aiba o evidenta asemanatoare cu bifele de pe hartie;
Solutia implementata

Flux de lucru personalizat + Pontare automata + Sistem de remindere

Pe baza etapelor prestabilitate cu AN Contab Audit – ei au acum un flux de lucru constant. Plecand de la etapa 0 care este reprezentata de firmele cliente – in fiecare luna, se genereaza automat sarcini. Dar avand in vedere ca putem operationaliza planul de lucru, sarcinile pot fi generate si trimestrial. Toate procesele se fac in functie de nevoile fiecare firmei de contabilitate.

In fluxul de lucru am mai adaugat si:

  • bife care includ declaratii, alte documente care e necesar a fi completate.
  • campuri care se completeaza automat cu data in care o sarcina a trecut dintr-o etapa intr-alta
  • notificari interne trimise la 5 zile de la data aducerii actelor de catre clienti
  • remindere personalizate trimise prin e-mail – inainte sau dupa o anumita data limita si in functie de anumite criterii.
  • pontare automatizata conectata cu intregul flux de lucru
FirmeAdus acteLucrat acteVerificareOP-uriDeclaratiiInchidereAranjat dosare
Beneficii
  • Imagine de ansamblu a contabilului sef cu privire la stadiul muncii
  • Posibilitatea de a interveni la timp atunci cand un coechipier intampina dificultati, pentru ca raportarea se face in timp real, automat, nu periodic
  • Predictibilitate la nivel de timp petrecut per dosar/ per client
  • Rapoarte si statistici clare cu privire la ce s-a intamplat
  • Posibilitatea de a ajusta ulterior serviciile oferite, bazandu-se pe date despre munca coechipierilor
  • Pastrarea evidentei muncii pentru fiecare luna in parte (functioneaza ca o indosariere care nu ocupa spatiu pe birou)
  • Economisire de timp petrecut pe aducerile aminte
  • O fundatie solida pentru alte dezvoltari ulterioare 

Despre BRUNOMAG CONCEPT

Noi suntem de parere ca munca nu ar trebui sa fie stresanta si haotica. „Arma noastra secreta” este tehnologia, care ne permite sa automatizam sarcinile repetitive si plictisitoare, astfel incat sa ne putem bucura de o munca provocatoare si cat mai placuta cu putinta. Mai mult decat atat, ne permite sa ne eliberam mintea de chestiuni pe care trebuie sa ni le amintim, folosind sisteme de incredere care ne monitorizeaza activitatea, ne dau remindere si ne ajuta sa privim in ansamblu tot ce facem la nivel profesional. Cu toate acestea, daca nu o folosim corespunzator, s-ar putea sa ne dam mai mult de lucru! Aici intervenim noi. Incercam sa intelegem cum iti desfasori munca.

Te indrumam catre cele mai potrivite instrumente si sisteme pe care le poti folosi in functie de specificul muncii tale. Ramanem alaturi de tine cu explicatii, tutoriale si sfaturi pana cand stim sigur ca te poti descurca cu brio! 

Completeaza formularul de mai jos si rezerva o intalnire gratuita cu noi!

Te vom contacta pentru a stabili detaliile intalnirii.

Asteptam sa ne vedem curand!