Antreprenor in contabilitate - lider si educator

Un curs inspirational care are la baza exemple concrete dintr-o firma de contabilitate care s-a digitalizat. Schimbarea mentalitatii va fi adusa des in discutie, aceasta fiind o prioritate in rezolvarea de probleme, atat in ceea ce priveste transformarea digitala, cat si managementul operational.

“Ca sa ne vedem mai bine business-urile chiar avem nevoie de aceasta digitalizare. Nu mai e un moft, e un must.”  – Nouruz Abdul

La ce te va ajuta acest curs?

Te va ajuta sa:

Intelegi concret cum digitalizarea a adus impact si claritate in procesele de lucru intr-o firma de contabilitate

Vezi cum digitalizarea proceselor de lucru a dus la eficientizarea acestora si imbunatatirea serviciilor catre clienti

Intelegi beneficiile softului de management implementat si cum a adus acesta cresterea cifrei de afaceri

Vezi concret cum gestionarea serviciilor suplimentare din prezent a scos in evidenta cat timp si bani se pierdeau inainte

Lucrezi la schimbarea de mindset, de crestere si dezvoltare, in detrimentul stagnarii si burnoutului

Afli ce poti face pentru a deveni un lider mai bun pentru organizatia ta si cum dezvolti o cultura organizationala benefica echipei tale

Constientizezi ca firma de contabilitate nu este doar o masinarie de depus acte, ci impacteaza business-ul clientilor tai

Intelegi importanta echilibrului dintre viata profesionala si cea de familie si ce poti face ca sa te bucuri de el

Intelegi cum i-a ajutat sistemul implementat de Brunomag Concept sa aiba un proces clar de lucru si sa castige mai mult timp

Sa ajungi un contabil relaxat pe data de 25. Da, chiar se poate! 😀

Prin componenta morala a cursului, vei intelege ca:

Indiferent ce modificari legislative vor exista in viitor, tot este nevoie sa ai un proces de management eficient al cabinetului de contabilitate

Prin reorganizarea si digitalizarea proceselor de lucru poti aduce mai multa valoare clientilor, si implicit, va creste si business-ul tau

Odata stabilite si standardizate procesele de lucru, vei afla cum le digitalizezi si vei incepe sa te bucuri de beneficiile timpului economisit si reducerea stresului din preajma zilei de 25

Ce primesti, concret, daca vei cumpara cursul ACUM

Basic

98
  • 1 set de Informatii utile despre schimbarea organizationala
  • Lista cu 100 de valori din care alegi ce rezonează cu tine si ce te va ajuta in procesul decizional
  • Acces la curs nelimitat 12 luni
  • Format video al cursului
  • Acces instant la platforma academiei
  • Acces prioritar la cursuri noi

Advanced

298
  • 1 set de informatii utile despre schimbarea organizationala
  • Lista cu 100 de valori din care alegi ce rezoneaza cu tine si ce te va ajuta in procesul decizional
  • Exercitiu de urmat ca punct de plecare in stabilirea viziunii personale si profesionale
  • 1 set de informatii utile despre cum sa lucrezi cu prejudecatile care te impiedica sa iei decizii corecte ca lider
  • 1 set de materiale utile in procesul de recrutare (modele de anunturi de recrutare, exemple de intrebari pentru interviu, model de CV)
  • 1 set de pasi prin care creezi un plan de onboarding eficient pentru clientii noi
  • 1 set de pasi prin care creezi un plan de onboarding eficient pentru angajatii noi (juniori si seniori)
  • 1 sesiune de consultanta (1h30m)
  • Acces la curs nelimitat 12 luni
  • Format video al cursului
  • Acces instant la platforma academiei
  • Acces prioritar la cursuri noi
Best deal

Cui se adreseaza

Tuturor contabililor din Romania care au nevoie de o schimbare de mentalitate si o viata profesionala mai implinita

Contabililor antreprenori care vor sa fie lideri desavarsiti in viata angajatilor lor

Tuturor contabililor care isi doresc sa lucreze cot la cot cu antreprenorul pentru dezvoltarea business-ului

Contabililor deschisi schimbarii si oportunitatilor pe care le ofera transformarea digitala

Contabililor care isi doresc echilibru intre viata profesionala si cea personala

Contabililor care au nevoie de motivatie pentru zilele in care sarcinile par ca nu se mai termina

Vezi cum o firmă de contabilitate si-a digitalizat procesul de lucru si a reusit sa scoata in evidenta servicii suplimentare care nu erau facturate luna de luna.

Ce pierzi daca nu accesezi ACUM cursul:

Oportunitatea de a invata cum poti delega sarcinile usor si sistematizat, astfel incat firma sa prospere si sa gestioneze mai multi clienti

Sansa de a incepe sa livrezi servicii cu valoare ridicata

Ocazia de a imbunatati comunicarea cu clientii, astfel incat sa fie cat mai personalizata si eficienta

Oportunitatea de a investi in digitalizare si/sau sistematizarea proceselor - lucru pe care competitorii tai deja il fac

Mentorul tau este
Stefan Marogel

Salut si bine te-am gasit in Academia de Digitalizare! Aici vei gasi informatiile si inspiratia de care ai nevoie pentru a-ti transforma cabinetul de contabilitate dintr-o „masinarie de depus acte la ANAF”, intr-un business solid, care imbunatateste viata celor cu care interactioneaza. Aceste cursuri sunt rezultatul a 1210 ore de curs cu 955 participanti si a peste 300 de discutii cu firme de contabilitate. Pe langa date despre unelte si soft-uri, cursurile au focus pe schimbarea de mentalitate la nivel de leadership, pe masurarea lucrurilor care conteaza, pe reducerea zgomotului si pe furnizarea de servicii cu mai multa plusvaloare pentru clienti. Asadar, pot sa iti promit ca deja dupa parcurgerea primului livrabil, vei intelege cum sa eficientizezi munca de contabil si cum sistemele digitale te vor ajuta.

Te astept „de partea cealalta” sa facem treaba impreuna!

Nu e util cursul?

Iti oferim posibilitatea sa primesti banii inapoi.

E important pentru noi sa iti oferim valoare prin informatiile din curs. De aceea, daca nu consideri ca acestea au fost utile si nu ti-au adus niciun beneficiu, iti dam banii inapoi, pe baza acestor termeni si conditii.

Ce spun firmele care au apelat la serviciile Brunomag.ro

Echipa Brunomag ne-a sprijinit in digitalizarea sistemului de organizare a sarcinilor. Au fost alaturi de noi la fiecare pas, chiar de la initiativa, prin implementare, training si consultanta post-implementare. Colaborarea cu aceasta echipa este mai mult decat eficienta sau productiva. Ei chiar pun suflet in munca lor, si astfel rezultatul este unul remarcabil. Ne bucuram de oportunitatea acestei colaborari, este foarte placut sa lucrezi cu oameni cu o asemenea atitudine pozitiva si deschisa.
Andor Bako
GLINT FINANCIAL
Suntem inca in perioada de "explorare" a sistemului de organizare sarcini pe care l-am implementat cu ajutorul Brunomag Concept, dar beneficiile au inceput deja sa se vada in organizarea interna, care s-a imbunatatit; acum putem sa vedem usor statusul dosarelor in lucru pentru clienti. Totodata, am economisit timpul pe reminderele trimise clientilor pentru acte si cred ca acesta e un lucru foarte util, pentru ca ne consuma in general multa energie. Ne bucuram sa colaboram cu echipa Brunomag Concept si sa facem parte din misiunea lor. Ii recomandam si altor colegi de breasla pentru profesionalismul cu care realizeaza implementarile si experienta pe care acestia o detin.
Ioan Blaga
T121
Lucrez cu Brunomag de peste 5 ani si spun cu mana pe inima "Jos palaria!". Brunomag nu e o simpla echipa de programatori care urmeaza instructiunile date ca niste robotei ci oameni faini, zambitori, implicati, care pun suflet in ceea ceea fac si depun tot efortul sa faca un lucru de calitate. Brunomag ne-a ajutat sa dezvoltam plugin-urile SmartBill pentru magazinele online, module care sunt utilizate de mii de clienti in fiecare zi. Am avut neclaritati si am ridicat multe intrebari referitoare la platoformele pentru care am dezvoltat modulele SmartBill dar de fiecare data cei de la Brunomag m-au lamurit si m-au sfatuit, oferindu-mi toate informatiile si variantele optime pentru implementare.
Ionut Salonariu
SmartBill

© 2024 All Rights Reserved.