Sarcinile nu trebuie sa mai ramana pe hartie, cand exista atat de multe platforme care faciliteaza munca. Dar odata cu multe optiuni de sisteme, apare si intrebarea “Care e cea mai buna platforma? Ce mi se potriveste?”. Si e si normal sa ne punem aceste intrebari, pentru ca devine confuzant sa ai multe optiuni si sa nu stii ce sa alegi.

Asa ca, din discutiile avute cu clientii nostri, am ales de aceasta data doua platforme pe care le-am analizat si am incercat sa va oferim cateva dintre avantajele si dezavantajele fiecareia.

Platforma de organizare sarcini – Jira

atlassian jira logo large

Avantaje

  • posibilitatea automatizarii sarcinilor lunare, care pot contine o lista de subsarcini si/sau bife.
  • setare de reguli pentru diferite etape de lucru (cand un camp are valoarea DA → se vor genera sarcinile X, Y, Z; cand acel camp este Nu → nu se vor mai genera sarcinile respective sau se vor genera altele).
  • adaugare de campuri personalizate – IF, Data aducerii actelor, Data prelucrarii documentelor, Runde clarificatoare etc.
  • Integrare cu platforma de SMS-uri/Emailuri, care pot fi trimise ca remindere atat intern (colegilor), cat si extern (clientilor), in functie de etape-cheie din procesul de lucru.
  • interfata prietenoasa si intuitiva
  • posibilitatea integrarii cu sute de aplicatii
  • FREE pana in 10 useri

Mai multe informatii despre pachete si preturi gasiti si aici.

  • disponibil si pe mobil

Dezavantaje

Configuratia e destul de confuzanta, dar lasa-ne pe noi sa ne gandim la implementare 🙂

Viteza lenta de miscare cand deschizi concomitent mai multe task-uri sau se genereaza numeroase subtask-uri.

Platforma de organizare sarcini – Odoo

odoo logo

Avantaje

  • se utilizeaza in baza unui abonament cloud, fara a fi nevoie de a cumpara alte licente de software
  • discount de 2 EUR pentru userii noi
  • dispune de o suita de aplicatii diverse
  • modalitati numeroase de vizualizare a task-urilor
  • disponibil si pe mobil

Dezavantaje

  • e GRATUIT, dar doar cu o singura functionalitate. De exemplu, daca ai nevoie si de rapoarte de timp devine 12 EUR/user/luna.
  • nu dispune de rapoarte personalizabile
  • echipa de suport raspunde la intrebari cu intarziere
  • are integrari limitate

Mai multe despre preturi si ce puteti face cu Odoo gasiti si aici.

E necesar sa stiti ca indiferent de platforma de gestionare a sarcinilor pe care o veti achizitiona, trebuie sa aveti si o baza de proceduri interne. Doar pe baza acestor proceduri veti putea dobandi un flux eficient de lucru si veti putea avea angajati care stiu ce au de facut si nu se mai pierd in sarcini.

Va stam la dispozitie mereu cu consultanta pentru procesele actuale existente. Pornind de la fluxul de lucru actual si apoi documentarea in proceduri reprezinta si primii pasii prin care trec clientii nostri, cand aleg sa lucreze cu Brunomag. Noi nu doar implementam un sistem si va lasam sa va descurcati cu el.

Mai mult, veti beneficia de consultanta, pentru a intelege nevoile echipei si pentru ca business-ul sa aiba abilitatea de a evolua intr-o etapa urmatoare. Astfel, veti alege ce e mai bine pentru business si nu veti coplesi angajatii cu schimbari fara sens.

Vezi si comparatia dintre Trello si Asana pentru firmele de contabilitate.

Sau rezerva o intalnire cu noi si hai sa aflii mai multe despre ce solutie de gestionare a sarcinilor ti se potriveste.

REZERVA O INTALNIRE