Ce include Sistemul de Organizare Sarcini?

​Proiecte de lucru cu etape specifice activitatilor contabile: Contabilitate*, HR, si CLIENTI

Posibilitatea de a crea sarcini / subsarcini / bife pentru a va organiza sarcinile cat mai granular si a nu pierde nicio responsabilitate din vedere.

Videotutoriale personalizate, facute pas cu pas, care va ajuta sa folositi sistemul – vor putea fi accesate din interfata proiectelor

Posibilitatea completarii de campuri pe fiecare sarcina pentru o vizibilitate/evidenta la nivel inalt (data inceput lucru, tipul de prioritate, data limita etc.)

* Proiectul Contabilitate este cel mai amplu, avand etapele procesului de contabilitate (Lista firme/Adus Acte/Lucrat Acte/ Verificare/ OP-URI/ Declaratii/ Inchidere/ Aranjat Dosare), astfel incat veti putea adauga sarcini pe care le veti trece dintr-o etapa in alta, pe masura ce finalizati sarcinile aferente etapelor.