Aceasta pozitie este inchisa momentan.


Ne marim echipa si suntem in cautare de persoane care sa detina rolul de reprezentant sales pentru produsele si serviciile tech. 

Acest job este pentru tine daca: 

  • ai experienta in vanzari B2B, servicii Tech, produse Tech – exemplu: telecomunicatii, internet, servicii IT si software development, aplicatii si sisteme software, CRM, Task Management, pontaj electronic etc…
  • stii ce este un CRM sau un Task management 
  • ai lucrat de exemplu intr-un sistem CRM pana acum si cunosti functionalitatile 
  • esti organizat, perseverent
  • esti mereu in cautare sa devii si mai bun in ceea ce faci

Suntem un start-up in crestere. Munca ta va avea vizibilitate si impact. Vei fi inclus(a) in procesele decizionale unde glasul tau va fi apreciat. Suntem transparenti in comunicare si in legatura cu evolutia firmei. Vei avea parte de multe provocari care probabil ca te vor maturiza la nivel profesional si personal. 

Te vei bucura de un mediu rapid de dezvoltare la nivel profesional. Pe langa beneficiile de dezvoltare, te vei bucura de un mediu prietenos, alaturi de o echipa tanara si ambitioasa. 

Vei avea parte de training-uri pe toata colaborarea noastra si de un program de onboarding in prima luna. 

 

CERINTE CANDIDAT POTRIVIT: 

  • 2 – 3 ani experienta in sales (experienta in vanzari B2B in Tech pe servicii – reprezinta un avantaj in procesul de recrutare)
  • Poti sa definesti si sa implementezi un proces de vanzare
  • Stii sa folosesti Google Suite si un CRM (este un plus)
  • Stii sa definesti si sa implementezi o metodologie de tratare a obiectiilor la ofertare
  • Doresti sa te perfectionezi
  • Stii sa vorbesti si sa scrii corect gramatical 
  • Limba engleza la nivel intermediar
  • Esti empatic(a) si pui satisfactia clientului pe primul loc
  • Nu iti sunt straine metricele si rapoartele de analiza 🙂
  • Foarte bune abilitati de comunicare si negociere
  • Capacitatea de lucru in echipa
  • Capacitate de analiza, sinteza si organizare

Ce vei face:

  • Contactezi clientii
  • Prezinti serviciile
  • Participi la intalnirile online cu potentialii clienti 
  • Identifici interesul de achizitie din partea clientului
  • Realizezi si trimiti ofertele
  • Dezvolti relatii de business pe termen lung 
  • Negociezi si inchizi contracte

Sarcini de lucru: 

  • Prospectarea in permanenta a pietei pentru a identifica clienti noi
  • Analizarea competitiei
  • Urmaresti sa iti atingi obiectivul tinta
  • Setezi metrice si realizezi strategii pentru a atinge obiectivul tinta
  • Cresti portofoliul de clienti ai companiei
  • Analizezi si intelegi nevoile clientilor
  • Propui solutii tehnice potrivite impreuna cu departamentul tech pentru potentialii clienti
  • Realizezi si trimiti ofertele
  • Urmaresti contractele semnate pana la plata finala
  • Urmaresti si monitorizezi gradul de satisfactie al clientilor
  • Te preocupi sa inteleagi noile servicii si produse promovate de companie 
  • Promovezi produsele si serviciile companiei in fata clientilor sau la evenimentele online sau fizice (daca este cazul)
  • Propui solutii si strategii de crestere a vanzarilor
  • Comunici cu departamentul de marketing si design pentru imbunatatirea ofertelor, brosurilor si a altor materiale necesare pentru a te ajuta in vanzari

Modul de lucru: remote

Program: 8 ore/ zi

Beneficii:

  • salariu fix 3500 lei – 4500 lei net + comisioane intre (2% – 8%)
  • laptop 
  • telefon mobil 
  • posibilitatea de crestere salariala in functie de performante 
  • zile libere: sarbatorile nationale standard la care se adauga alte cateva zile in plus in functie de performante
  • 5% din timp petrecut pe training continuu in sales si alte ramuri conexe care pot sa fie utile pentru imbunatatirea performantelor
  • acces la o biblioteca de carti & cursuri online din diferite domenii cum ar fi: antreprenoriat, management, comunicare, dezvoltare personala

Descrierea pasilor pentru recrutare: 

  1. Completeaza formularul de mai jos si aplica cu un CV complet. 
  2. Interviu online pe google meet one to one (daca te vei califica pentru un interviu)
  3. Raspuns final: accept sau respins. 

Am automatizat procesul de recrutare. Noi incercam sa facem acest proces cat mai usor atat pentru tine, cat si pentru noi. Asa incat, iti suntem recunoscatori daca vei urma pasii. Si noi o sa raspundem cu promptitudine la toate cererile. 

 

Descrierea companiei

Pe noi, cei de la Brunomag, ne uneste dorinta de a sprijini companiile din Romania in drumul spre digitalizare, practic automatizam procesele si fluxurile de lucru. 

  • simplificam, eficientizam si organizam munca prin servicii personalizate 
  • oferim consultanta pe procese de lucru, training si instruire pentru sistemele implementate, cat si suport pe tot parcursul proiectului