Probleme Solutie Beneficii
– Rapiditatea procesului depinde de disponibilitatea angajatilor si a designerilor;

– Dificultatea de atribuire a clientilor catre designerii parteneri;

– Cineva trebuie sa se ocupe constant de pastrarea la zi a bazei de date cu clienti.

Automatizarea procesului deja existent

(a se vedea schema mai jos)

–         Economisirea timpului. Time is money!

–         Posibilitatea de a gestiona un volum mai mare de comenzi.

–        Un customer service mai prompt.

–        Organizare mai buna a livrabilelor.

–        Baza de date actualizata in timp real.

 

 

DATE DE CONTACT

 

●       Virtual Staging Solutions LLC

●       Austin, Texas

●       Virtual-Staging-Solutions.com

Despre Virtual Staging Solutions

Virtual Staging Solutions ofera servicii pentru agenti imobiliari. In industria imobiliara este extrem de importanta calitatea imaginilor prezentate pentru a vinde. In acest context, vanzarea unei proprietati nemobilate putea fi mult mai dificila, iar mobilarea temporara este prea costisitoare.

Virtual Staging Solutions se ocupa cu mobilarea digitala a locuintelor. Rezultatul este cat se poate de realist. Acest serviciu poate fi util chiar si in cazul renovarilor, fara sa fie nevoie de scoaterea mobilierului vechi din incapere.

De alegerea mobilierului se ocupa designeri care colaboreaza cu Virtual Staging Solutions tinand cont de buget, de stilul solicitat si de orice alta preferinta.

Dificultati

  1. Dificultatea de atribuire a clientilor catre designerii parteneri;
  2. Rapiditatea procesului depinde de disponibilitatea angajatilor si a designerilor. Acestia sunt disponibil doar in intervalul de lucru, de luni pana vineri. Daca livrabilul este finalizat de catre designer in afara programului de la Virtual Staging Solutions, clientul va intra in posesia pozelor abia a doua zi.
  3. Cineva trebuie sa se ocupe constant de pastrarea la zi a bazei de date cu clienti. Este o munca simpla, pe care ar putea-o face oricine, insa e mai degraba plictisitoare.

Specificatii

Crearea unei aplicatii web cu urmatoarele atribute:

  • Sa ii permita utilizatorului sa incarce imaginile cu spatiile de inchiriat nemobilate;
  • Sa selecteze tipul camerei (dormitor, salon, bucatarie etc) si sa isi aleaga stilul preferat dintr-o galerie predefinita;
  • Sa adauge bugetul disponibil pentru inchiriere alte observatii per imagine;
  • Dupa salvarea imaginilor imaginilor pe site, sa se creeze o comanda in WooCommerce.
  • Sa se aleaga un anumit designer, dintr-o lista de utilizatori WordPress predefiniti.
  • Designerul sa aiba acces doar la comenzile care ii sunt atribuite, nu la toate comenzile din site.
  • In momentul atribuirii, sa aiba loc urmatoarele actiuni in afara site-ului:
  • Designerul sa fie instiintat pe e-mail cu “confirmare de primire”
  • Sa se creeze un rand in Google Sheet – in functie de luna comenzii, cu  numarul de poze (deoarece tariful se calculeaza in functie de numarul de poze prelucrate) si numele designerului caruia ii este atribuit
  • Imaginile sa ajunga in Dropbox-ul designerului caruia i s-a atribuit clientul

Dupa ce are loc prelucrarea imaginilor:

○      Sa se salveze imaginile din Dropbox-ul lui in alt director numit “finals” pe serverul pe care ruleaza WordPress

○      Sa se redimensioneze  (pentru ca site-urile unde postau imaginile aveau restrictie de dimensiuni)

○      Sa se arhiveze ambele variante (si cea initiala si cea redimensionata)

 

  • Clientul sa fie notificat prin e-mail ca imaginile au fost prelucrate
  • Clientul se logheaza pe site, unde sa aiba acces la arhiva generata in mod unic → de acolo sa poata sa copieze imaginile.

Solutia implementata:

Automatizarea procesului deja existent. Cum arata solutia?

Beneficii

  • Economisirea timpului. Toate actiunile din procesul de business erau intreprinse si inainte, doar ca manual. Automatizarile implementate preiau acele sarcini si le rezolva imediat, fara efort si fara stres.
  • Posibilitatea de a gestiona un numar mai mare de comenzi. Atunci cand nu se mai pierde timp pentru taskuri administrative precum atribuirea clientului unui designer, trimiterea de e-mailuri catre clienti si designeri etc., acel timp se poate investi in preluarea unui numar mai mare de clienti.
  • Customer service prompt. Clientul este notificat automat prin e-mail, asadar el va primi livrabilul imediat ce este gata. Nu mai conteaza ca acest lucru se intampla in weekend sau in afara orelor de lucru. Este important sa nu facem clientul sa astepte.
  • Organizare mai buna a livrabilelor. Prin organizarea imaginilor in foldere dedicate si prin arhivarea lor, se pastreaza ordinea in fisierele pentru clienti.

O buna organizare sporeste productivitatea, reduce stresul legat de munca si ajuta la economisirea timpului- in special pentru ca oamenii petrec mai putin timp cautand lucruri.

  • Baza de date actualizata in timp real. Cineva trebuia sa se ocupe constant de pastrarea la zi a bazei de date cu clienti. Acum se completeaza automat un document Excel la fiecare comanda primita. In acest mod, stim sigur ca nu va fi omisa nicio comanda.

 

Despre BRUNOMAG CONCEPT

Noi suntem de parere ca munca nu ar trebui sa fie stresanta si haotica. „Arma noastra secreta” este tehnologia, care ne permite sa automatizam sarcinile repetitive si plictisitoare, astfel incat sa ne putem bucura de o munca provocatoare si cat mai placuta cu putinta.

Credem ca munca de “robotei” ar trebui sa fie lasata in grija roboteilor. Timp in care businessul tau sa inainteze sprea a aduce plus valoare in vietile clientilor, datorita creativitatii echipei. Nu stii exact cum sa faci asta? Noi te putem ajuta! Contacteaza-ne.

Problema cu automatizarile este ca daca nu le folosim corespunzator, s-ar putea sa ne dam singuri de lucru. Aici intervenim noi. Incercam sa intelegem cum iti desfasori munca.

Te indrumam catre cele mai potrivite instrumente si sisteme pe care le poti folosi in functie de specificul muncii tale cu scopul de a atinge obiectivele business-ului tau.