Puteți oferi exemple concrete sau studii de caz care ilustrează acest avantaj competitiv?

De asemenea, ce caracteristici ale produsului sau ale serviciului dvs. considerați că sunt esențiale pentru succesul clientilor dvs.?
Ce îmbunătățiri ati adus in trecut si care au fost rezultate?

Ce anume provoacă erori frecvente sau insatisfacție în rândul clienților? Dar al angajaților?
Aveți deja stabilite roluri și responsabilități clare pentru angajații dvs.?
Cum sunt structurate departamentele, cum interacționează intre ele și câți angajați activează în fiecare dintre ele?
Vă rugăm să oferiți exemple specifice care să ilustreze aceste situații.
Vă rugăm să detaliați obiectivele pe care intenționați să le atingeți în următorul trimestru.
Pentru fiecare obiectiv, puteți descrie acțiunile planificate pentru atingerea acestuia și cum se leagă de viziunea generală a companiei?

De asemenea, care sunt provocările pe care le anticipați în realizarea acestor obiective?

Aceste obiective sunt documentate și urmărite într-un mod structurat, de exemplu, pe o platformă internă?

Puteți oferi exemple de obiective care prezintă riscuri mai mari de a nu fi îndeplinite?

Cum evaluați și măsurați progresul fiecărui obiectiv?
Cum contribuie fiecare dintre aceste unelte la eficientizarea proceselor dvs.?

Există probleme sau limitări pe care le-ați întâmpinat în utilizarea acestor instrumente?

Cum se integrează acestea cu fluxurile dvs. de lucru actuale?
Aveți posibile obstacole pe care le anticipați în implementarea acestui proiect de digitalizare procese de lucru?

Cum masurati succesul acestui proiect in cadrul echipei implicate sau adaptarea echipei la noile sisteme și procese?