Pentru comercianti / agenti de vanzari

  • Este cea mai intuitiva interfata si este usor de utilizat 
  • Ofera procese automate prin fluxuri de lucru
  • Ofera emailuri personalizate 
  • Ofera rapoarte in timp real per echipa 
  • Ofera rapoarte cu stadiile in care se afla ofertele (contract trimis, link de plata trimis, oferta in asteptare/ amanata, plata realizata)
  • Ofera suport continuu

Poti obtine controlul procesului de vanzari cu o solutie flexibila si intuitiva pentru a gestiona mai bine vanzarile. 

CRM este 100% gratuit pentru un numar nelimitat de utilizatori si contacte … pentru totdeauna. 

PASTRATI TOATE CONTACTELE INTR-O BAZA DE DATE CENTRALIZATA 

Poti spune adio sarcinilor manuale legate de procesul de vanzare. Hubspot CRM este un sistem simplu de utilizat pentru echipa. 

Informatiile despre clienti prea importante pentru a fi pastrate in foi de calcul, agende sau memorie. Nu lasati aceste informatii sa se piarda – pastrati-le intr-o  baza de date accesibila de oriunde usor. 

CRM HUBSPOT ORGANIZEAZA, URMARESTE SI VINDE FARA COMPLICATII SI FARA DURERI DE CAP 

De ce sa pierzi ore cautand si inregistrand manual informatiile despre clienti? Hubspot CRM navigheaza pe internet mentine informatiile a peste 16 milioane de companii (in continua crestere). Introduce pentru tine automat datele clientului in CRM si completeaza restul informatiilor despre companie.

INREGISTREAZA AUTOMAT TOATE INTERACTIUNILE

Integrezi Hubspot CRM cu e-mail si browser pentru a urmari automat toate interactiunile cu clientii. Doresti sa trimiti e-mailuri la noi contacte? Nicio problema, CRM creeaza acel contact si completeaza informatiile pentru compania respectiva.

PASTREAZA TOATE DETALII DESPRE CLIENTI, COMPANIE SI DESPRE OPORTUNITATILE DE AFACERI 

Hubspot CRM ofera tot ce aI nevoie pentru a inregistra contacte, companii, oportunitati de afaceri si pentru a gestiona cu usurinta sarcinile. Personalizeaza-ti vizualizarile, creaza-ti propriile campuri personalizate si filtreaza iinstantaneu contactele.

SINCRONIZAT CU INTREGUL PROCES DE VANZARE

Da, Hubspot CRM este conectat la zeci de locuri in care are loc procesul de vanzare – site web, e-mail, telefon, retele sociale, formulare …

STRATEGIA CRM

O strategie CRM eficienta ajuta la crearea, mentinerea si analiza relatiilor cu clientii. 

Aceste relatii pot fi uneori dificile. Nu ar fi frumos sa avem un manual sau un plan care sa ne ajute sa gestionam relatiile? in lumea afacerilor, asa ceva exista. CRM este utilizat de echipele de vanzari si marketing pentru a le ajuta sa mentina si sa creeze relatii cu clientii lor.

Echipele de vanzari pot utiliza o strategie de gestionare a relatiei cu clientii pentru a atribui clienti si teritorii anumitor oameni de vanzari, prevenind problema tuturor celor care incearca sa vanda in mod repetat acelorasi persoane.

CRM poate ajuta sa urmaresti interactiunile comerciale cu clientii, inclusiv sa pastrezi legatura si sa urmaresti ce sarcini ai de facut pentru un client anume, de genul: poate ca trebuie sa il suni, sau sa ii trimiti oferta, sau poate mai vrea inca o conversatie in care sa se lamureasca ca doreste cu adevarat sa cumpere de la tine. 

Un exemplu in acest sens este trimiterea catre clienti a unui mesaj de ziua de nastere. Este un gest frumos. Uneori, cand sunt zeci si mii de clienti sunt o multime de zile de nastere de care este nevoie sa tineti evidenta. Pentru unii oameni, chiar si urmarirea zilei de nastere a sotului lor poate fi o provocare. Este necesar sa aveti o strategie cu ajutorul unui CRM. Nu poti sa urmaresti si sa legi relatii clientii daca nu iti amintesti nici macar cine sunt.

Acum, ca recunosti valoarea a ceea ce poate face pentru afacerea ta, cum incepi procesul de implementare a unui CRM?

  • Identifica de ce ai nevoie de un CRM
  • Cerceteaza si identifica solutia potrivita 
  • Care este bugetul 
  • Care este planul de implementare si ce presupune
  • Participa

Desi acest lucru poate sa nu apara exact in acelasi mod pentru fiecare companie, aceste cinci domenii cheie ale implementarii CRM sunt importante pentru succesul strategiei. 

1. Identifica de ce ai nevoie de un CRM

Primul pas este sa descoperii de ce ai nevoie de o strategie CRM si sa determini ce speri sa realizezi din ea. Incepi prin identificarea punctelor slabe si care trebuie imbunatatite si poti sa intocmesti o lista. Distribuie aceasta lista echipei de vanzari si vezi feedbackul lor pentru a te asigura ca toata lumea din echipa se afla pe aceeasi pagina. Fii clar cu privire la punctele tale de durere si apoi stabileste obiective realiste.

2. Cerceteaza si identifica solutia potrivita 

Nu toate CRM-urile sunt create egal, deci poti lua in considerare ceva timp pentru a cerceta cu atentie diferiti furnizori de CRM pentru a te asigura ca alegi solutia potrivirea potrivita pentru afacerea ta. 

Compara furnizorii CRM inainte de a cumpara de la ei: 

  • Care este experienta si cunostintele vanzatorului despre piata CRM
  • Rezistenta produsului
  • Care este viziunea si dorinta vanzatorului de a se asigura ca se aliniaza cu a ta?
  • Care este experienta lor de lucru? 
  • Care sunt recenziile si referintele lor de la alti clienti?

3. Care este bugetul 

Stabileste un buget realist pentru implementarea CRM-ului. Fii sincer si clar atunci cand planifici cu furnizorul / partenerul tau cu privire la resursele si limitarile tale pentru a ramane pe drumul cel bun.

4. Care este planul de implementare si ce presupune 

Un succes sau un plan pas cu pas cu privire la procesul de implementare CRM este imseamana succesul acestuia. Este un proces treptat si nu vei vedea intotdeauna rezultatele imediat. Acesta este motivul pentru care alegerea furnizorului potrivit este atat de importanta, deoarece va trebui sa lucrezi indeaproape cu ei pentru a intelege pe deplin aspectele tactice care duc in cele din urma la un sistem CRM eficient.

5. Participare echipei este importanta 

Este important sa cunosti faptul ca o strategie CRM de succes implica atat echipa, adica persoanele care o sa utilizeze sistemul, cat si pe tine ca project manager sau responsabil de acest proiect. Tratarea acestuia ca un instrument numai pentru tehnologie va duce probabil la esec. 

Asa cum probabil nu stii: implementarea unui CRM inseamna 20%-30% parte tehnica si 70%-80% partea umana. Este necesara participarea egala din partea echipei, precum si asigurarea faptului ca membrii echipei il folosesc frecvent. La inceput poate parea putin descurajant, dar utilizand sistemul si vazand cu proprii ochi cat de mult ajuta atunci investitia se merita. Echipa trebuie pregatita din timp pentru o astfel de schimbare. Daca vrei sa faci schimbari cu succes in companie atunci trebuie sa te gandesti in avans cu multi pasi. 

Te asteptam sa iti spunem mai multe la o conversatie online. Trebuie doar sa rezervi cu noi o intalnire! 


REZERVA O INTALNIRE