Adaptarea la noul mediu de afaceri este posibilă. Mulțumită digitalizării, poti sa beneficiezi de: procese standardizate, costuri scăzute de personal, și o flexibilitate mărită în ceea ce privește stocarea și accesarea datelor. 

Din acest articol vei afla care sunt conditii orientative, spunem “orientative” deoarece ghidul inca nu este finalizat inca.

Prin urmare, in perioada urmatoare se va lansa Programul Operaţional Competitivitate 2014-2020, Axa prioritara 2, Actiunea 2.2.2. Digitalizarea IMM-urilor.

Principalele coordonate ale acestui program de finantare sunt urmatoarele:

Solicitanți eligibili: IMM-uri (microintreprinderi, intreprinderi mici, intreprinderi mijlocii) ce doresc finanțare pentru achiziționarea de echipamente și servicii IT&C necesare digitalizării activității curente

Valoarea finanțării nerambursabile: minimum 30.000 euro și maximum 100.000 euro

Intensitatea maximă a ajutorului: 90% din valoarea eligibila a proiectului

Cheltuieli eligibile prin această linie de finanțare:

*        achiziționarea de hardware TIC, dispozitive și echipamente aferente (inclusiv cheltuieli de instalare, configurare, punere în funcțiune), justificate din punct de vedere al implementării aplicației de proiect.

*        achiziționarea și/sau dezvoltarea și/sau adaptarea aplicațiilor software/licențelor necesare implementării proiectului, configurarea și implementarea bazelor de date, migrarea și integrarea diverselor structuri de date existente, inclusiv soluțiile de automatizare software de tip RPA, respectiv Robotic Process Automation.

*        achiziționarea serviciilor de găzduire, inclusiv servicii de tip cloud și SaaS, respectiv Software as a Service, cu excepția pachetelor de reseller.

*        achiziționarea de servicii pentru consolidarea securității cibernetice aplicabile pentru software/ găzduire/rețele.

*        cheltuieli pentru realizarea reţelei LAN necesară pentru implementarea aplicației de proiect.

*        achiziţionarea/realizarea unui website de prezentare a companiei; achiziţionarea//închirierea unui nume de domeniu nou, a soluţiei de semnătură electronică; achiziţionarea de aplicaţii informatice specifice pentru persoanele cu dizabilităţi, soluții IT pentru comerțul electronic.

*        servicii de consultanță pentru elaborarea documentațiilor necesare pregătirii aplicației de proiect propusă spre finanțare și/sau managementul aplicației de proiect, cheltuieli cu servicii de consultanță/analiză pentru identificarea soluțiilor tehnice de care au nevoie IMM-urile.

*        cheltuieli aferente instruirii personalului care va utiliza activele achiziționate

*        cheltuieli aferente activității de trecere a arhivelor din analog/dosare/hârtie în digital indexabil.

Locația implementarii proiectului: Centru, Sud-Est, Sud Muntenia, Nord-Est, Nord-Vest, Vest, Sud-Vest Oltenia și București-Ilfov.

Te invitam mai departe sa iei legatura cu noi pentru a te ajuta sa iti dai seama ce solutii tehnice iti sunt de folos, care sunt sistemele cele mai potrivite pentru afacerea ta.

NU uita ca primul pas este insa sa adresezi unui consultant pe fonduri, care te va ajuta sa iti spuna daca esti cu adevarat eligibil.

Timp in care poti rezerva cu noi o intalnire pentru a face o analiza la nevoile afacerii. Iti spunem mai precis care este durata de implementare, costurile, care sunt etapele acestui proiect si cine o sa fie implicat.

REZERVA O INTALNIRE