O gestionare mai buna a documentelor de vanzari presupune ca acestea sa fie agregate intr-o librarie comuna pentru toata echipa si sa afli cine vizualizeaza documentele trimise si pe ce pagini petrece cel mai mult timp.

Cum te ajuta un Template Oferta Vanzari  sa accelerezi procesul?

In primul rand, ai documentele mereu la indemana (selectezi oferta de care ai nevoie direct din interfata e-mailului). Aceasta librarie comuna va fi actualizata tot timpul, pentru toata echipa, eliminand riscul de a trimite o oferta care nu mai este de actualitate. Nu mai stai sa cauti documentele prin diverse foldere sau sa le ceri de la colegi, le ai deja acolo, in e-mail, gata sa fie trimise. 

Sfat: Este mult mai rapid sa folosesti un template de oferta, in loc sa scrii de la 0 fiecare oferta. 

Beneficiile unei solutii de monitorizare a ofertelor trimise:

  • Este foarte util sa afli exact care este momentul in care un potential client iti deschide oferta. Acela este cel mai oportun moment pentru a-l contacta din nou
  • A sti de cate ori a fost deschisa sau chiar distribuita oferta trimisa de tine este un bun indiciu in ceea ce priveste interesul potentialului client
  • Economistesti timp. Nu mai stai sa cauti documentele prin diverse foldere sau sa le ceri de la colegi, le ai acolo, gata sa fie trimise. 
  • Te ajuta sa iti intelegi mai bine clientul. Identifica documentele care duc la incheierea celor mai multe contracte. Descopera care este cel mai potrivit format. Majoritatea ofertelor sunt sub forma de text, in PDF.

Noi ne-am exersat creativitatea cu oferte sub forma de video si am observat ca a functionat de minune. Clientii au fost interesati sa primeasca ceva diferit, neasteptat, iar conversia a crescut!

Masoara interesul potentialilor clienti si prioritizeaza-i pe cei care au sanse mai mari sa converteasca!

A sti de cate ori a fost deschisa sau chiar distribuita oferta trimisa de tine este un bun indiciu in ceea ce priveste interesul potentialului client. Daca trimiti aceeasi oferta catre 100 de persoane, iar dintre acestea 30 nu deschid deloc oferta (asta daca stai foarte bine cu rata de conversie), vei sti cum sa prioritizezi comunicarile cu potentialii clienti pentru ca poti distinge mai usor cine are un interes crescut si imediat pentru colaborarea cu tine. 

Ofertele de vanzari ar trebui imbunatatite continuu, dar cum?

Daca ai deja mai multe variante de oferte, vei observa in timp ca unele convertesc mai bine decat altele pt audienta ta. Urmareste documentele care duc la incheierea celor mai multe contracte cu ajutorul solutiilor de monitorizare a documentelor si vei fi capabil sa le imbunatatesti din ce in ce mai mult!

 

Important e sa vorbesti pe limba clientilor tai. Poate ca interactioneaza mai bine cu imagini, cu text sau cu fisiere video. Poate zabovesc mai mult asupra infograficelor sau a textelor organizate cu “bullet points”. Nici macar consumatorii insisi nu sunt pe deplin constienti de comportamentul lor cand interactioneaza cu un document.

Din lista de documente poti accesa oferta care te intereseaza si afli:

  • De cate ori a fost trimisa;
  • Cati destinatari au deschis-o;
  • De cate ori a deschis-o fiecare destinatar in parte;
  • Cat timp a zabovit asupra ofertei;

De aici poti extrage indicii utile despre cum interactioneaza clientii cu ofertele pe care le trimiti. Poate ofertele sunt prea lungi, poate sunt prea greu de inteles sau poate trebuie sa adaptezi continutul la audiente diferite.

Esti gata sa iti transformi ofertele in “magneti pentru clienti”, insa nu stii exact cum sa faci asta?

Contacteaza-ne si te ajutam noi!