Proceduri clare, afaceri predictibile

Acceseaza acest curs si afla cum reduci dependenta de tine ca antreprenor si cum sa construiesti o organizatie autonoma, prin proceduri clare si eficienta organizationala.

La ce te va ajuta acest curs?

Te va ajuta sa:

Intelegi de ce e important sa reduci sindromul ‘trebuie sa fac cu mana mea” si delegi sarcini si altor colegi

Vezi motivele pentru care sistemele de management ajuta firma sa functioneze autonom si cu rezultate predictibile

Vezi cum obtii predictibilitate si claritate asupra afacerii tale, prin setarea de proceduri clare si bine documentate

Afli cum procedurile te ajuta sa bonusezi membrii echipei in functie de performantele atinse

Vezi care sunt pasii de urmat in crearea unei proceduri eficiente si cum te asiguri ca va fi si aplicata de angajati

Ce primesti, concret, daca vei cumpara cursul ACUM

Basic

98
  • 10 intrebari pentru clarificarea procedurilor
  • 1 Template de delegare CORECT
  • Analiza: diferenta dintre Notion si Confluence
  • 1 Exemplu de procedura
  • Acces la curs nelimitat 12 luni
  • Format video al cursului
  • Acces instant la platforma academiei
  • Acces prioritar la cursuri noi

Advanced

298
  • 10 intrebari pentru clarificarea procedurilor
  • 1 Template de delegare CORECT
  • Analiza: diferenta dintre Notion si Confluence
  • 1 Exemplu de procedura
  • 10 intrebari pentru optimizarea procedurilor
  • Schema “Ai nevoie de procedura?”
  • 1 sesiune de consultanta (1h30m)
  • Acces la curs nelimitat 12 luni
  • Format video al cursului
  • Acces instant la platforma academiei
  • Acces prioritar la cursuri noi
Best deal

Cui se adreseaza

Antreprenorilor care detin IMM-uri

Angajatilor din IMM-uri

Tuturor persoanelor care doresc imbunatirea fluxului de lucru

Antreprenorilor care isi doresc ca afacerea sa nu mai depinda de ei

Antreprenorilor care au devenit supraspecializati pe ceea ce fac si trebuie sa delege

Ce pierzi daca nu accesezi ACUM cursul:

Oportunitatea de a delega sarcinile CORECT, prin proceduri clare

Sansa de a invata cum sa delegi sarcini prin proceduri, reducand din responsabilitatile tale

Oportunitatea de a crea claritate asupra modului de lucru pentru angajatii tai

Sansa de a preveni erorile din cadrul proceselor de lucru

Mentorul tau este
Stefan Marogel

Salut si bine te-am gasit in Academia de Digitalizare! Aici vei gasi informatiile si inspiratia de care ai nevoie pentru a-ti transforma cabinetul de contabilitate dintr-o „masinarie de depus acte la ANAF”, intr-un business solid, care imbunatateste viata celor cu care interactioneaza. Aceste cursuri sunt rezultatul a 1210 ore de curs cu 955 participanti si a peste 300 de discutii cu firme de contabilitate. Pe langa date despre unelte si soft-uri, cursurile au focus pe schimbarea de mentalitate la nivel de leadership, pe masurarea lucrurilor care conteaza, pe reducerea zgomotului si pe furnizarea de servicii cu mai multa plusvaloare pentru clienti. Asadar, pot sa iti promit ca deja dupa parcurgerea primului livrabil, vei intelege cum sa eficientizezi munca de contabil si cum sistemele digitale te vor ajuta.

Te astept „de partea cealalta” sa facem treaba impreuna!

Nu e util cursul?

Iti oferim posibilitatea sa primesti banii inapoi.

E important pentru noi sa iti oferim valoare prin informatiile din curs. De aceea, daca nu consideri ca acestea au fost utile si nu ti-au adus niciun beneficiu, iti dam banii inapoi, pe baza acestor termeni si conditii.

Ce spun firmele care au apelat la serviciile Brunomag.ro

Echipa Brunomag ne-a sprijinit in digitalizarea sistemului de organizare a sarcinilor. Au fost alaturi de noi la fiecare pas, chiar de la initiativa, prin implementare, training si consultanta post-implementare. Colaborarea cu aceasta echipa este mai mult decat eficienta sau productiva. Ei chiar pun suflet in munca lor, si astfel rezultatul este unul remarcabil. Ne bucuram de oportunitatea acestei colaborari, este foarte placut sa lucrezi cu oameni cu o asemenea atitudine pozitiva si deschisa.
Andor Bako
GLINT FINANCIAL
Suntem inca in perioada de "explorare" a sistemului de organizare sarcini pe care l-am implementat cu ajutorul Brunomag Concept, dar beneficiile au inceput deja sa se vada in organizarea interna, care s-a imbunatatit; acum putem sa vedem usor statusul dosarelor in lucru pentru clienti. Totodata, am economisit timpul pe reminderele trimise clientilor pentru acte si cred ca acesta e un lucru foarte util, pentru ca ne consuma in general multa energie. Ne bucuram sa colaboram cu echipa Brunomag Concept si sa facem parte din misiunea lor. Ii recomandam si altor colegi de breasla pentru profesionalismul cu care realizeaza implementarile si experienta pe care acestia o detin.
Ioan Blaga
T121
Lucrez cu Brunomag de peste 5 ani si spun cu mana pe inima "Jos palaria!". Brunomag nu e o simpla echipa de programatori care urmeaza instructiunile date ca niste robotei ci oameni faini, zambitori, implicati, care pun suflet in ceea ceea fac si depun tot efortul sa faca un lucru de calitate. Brunomag ne-a ajutat sa dezvoltam plugin-urile SmartBill pentru magazinele online, module care sunt utilizate de mii de clienti in fiecare zi. Am avut neclaritati si am ridicat multe intrebari referitoare la platoformele pentru care am dezvoltat modulele SmartBill dar de fiecare data cei de la Brunomag m-au lamurit si m-au sfatuit, oferindu-mi toate informatiile si variantele optime pentru implementare.
Ionut Salonariu
SmartBill

© 2024 All Rights Reserved.