Digitalizare pentru contabilii care vor putine batai de cap

Afla cum poti sa construiesti fundatia pentru transformarea digitala! Clarifica-ti pasii prin care trebuie sa treci pentru o digitalizare de succes. Prin intelegerea conceptelor, vei sti concret ce sa ceri de la implementator, fara sa faci risipa de bani pe aplicatii fara sens.

La ce te va ajuta acest curs?

Te va ajuta sa:

Intelegi de ce e important sa ai un manager dedicat proiectului de implementare digitala si care sunt primii pasi in acest demers

Intelegi de ce un plan de lucru bine stabilit in digitalizarea firmei de contabilitate este crucial si ce presupune acesta

Afli care sunt avantajele proiectului pilot si cat de important este sa ceri de la implementator un astfel de proiect

Vei intelege importanta setarii de obiective S.M.A.R.T. in discutia cu implementatorul si vei capata o privire de ansamblu

Intelegi de ce este recomandat sa lucrezi cu un furnizor care are experienta in digitalizare si te sprijina in tot procesul

Stii ce trebuie sa iei in considerare cand vine vorba de securitatea datelor: unde vor fi stocate, daca respecta procedura GDPR

Vezi cum poti sa facturezi clientii cat mai simplu si rapid, includand, totodata, serviciile suplimentare

Vezi cum poti imbunatati comunicarea in echipa, dar si de ce nu recomandam Whatsapp ca mijloc principal de comunicare

Intelegi de ce folosirea Excel pentru organizarea de sarcini pe termen lung este un risc pentru tine si firma de contabilitate

Intelegi de ce nu exista o solutie pentru toate firmele de contabilitate si de ce un program nu acopere toate nevoile de digitalizare

Prin componenta morala a cursului, vei intelege ca:

Indiferent ce modificari legislative vor exista in viitor, tot este nevoie sa ai un proces de management eficient al cabinetului de contabilitate

Prin reorganizarea si digitalizarea proceselor de lucru poti aduce mai multa valoare clientilor, si implicit, va creste si business-ul tau

Odata stabilite si standardizate procesele de lucru, vei afla cum le digitalizezi si vei incepe sa te bucuri de beneficiile timpului economisit si reducerea stresului din preajma zilei de 25

Ce primesti, concret, daca vei cumpara cursul ACUM

Basic

98
  • 1 set de 7 intrebari pe care sa le adresezi implementatorului + criterii de care sa tii cont
  • Acces la curs nelimitat 12 luni
  • Format video al cursului
  • Acces instant la platforma academiei
  • Acces prioritar la cursuri noi

Advanced

298
  • 1 set de 7 intrebari pe care sa le adresezi implementatorului + criterii de care sa tii cont
  • 1 set cu 20 de intrebari pentru identificarea reticentei la schimbare a angajatilor si solutii
  • 1 set cu 9 intrebari pentru masurarea riscurilor la care se expune organizatia atunci cand se digitalizeaza
  • 1 set cu 30 de intrebari pentru sistematizarea proceselor contabile + exemple de reprezentari
  • 1 Ebook De ce nu Excel pentru organizarea sarcinilor
  • 1 sesiune de consultanta (1h30m)
  • Acces la curs nelimitat 12 luni
  • Format video al cursului
  • Acces instant la platforma academiei
  • Acces prioritar la cursuri noi
Best deal

Cui se adreseaza

Expertilor care au economisti juniori

Administratorilor de firma de contabilitate, care vor sa isi clarifice si masoare fluxul de lucru

Celor care vor sa cunoasca tehnici de restructurare a proceselor, astfel incat ziua de 25 sa nu mai fie o corvoada

Celor care vor sa invete ce metode de eficientizare pot aplica pe fiecare etapa a procesului contabil

Celor interesati de transformarea digitala si de cum poate aceasta sa le economiseasca timp si energie

Ce pierzi daca nu accesezi ACUM cursul:

Timpul discutand cu diferiti furnizori, neavand o privire de ansamblu asupra proceselor de munca

Oportunitatea de a investi in digitalizare si/sau sistematizarea proceselor - lucru pe care competitorii tai deja il fac

Sansa de a incepe sa livrezi servicii cu plus valoare ridicata

Oportunitatea de a-ti automatiza anumite procese si a reduce timpul util pe care il poti investi in dezvoltarea echipei

Mentorul tau este
Stefan Marogel

Salut si bine te-am gasit in Academia de Digitalizare! Aici vei gasi informatiile si inspiratia de care ai nevoie pentru a-ti transforma cabinetul de contabilitate dintr-o „masinarie de depus acte la ANAF”, intr-un business solid, care imbunatateste viata celor cu care interactioneaza. Aceste cursuri sunt rezultatul a 1210 ore de curs cu 955 participanti si a peste 300 de discutii cu firme de contabilitate. Pe langa date despre unelte si soft-uri, cursurile au focus pe schimbarea de mentalitate la nivel de leadership, pe masurarea lucrurilor care conteaza, pe reducerea zgomotului si pe furnizarea de servicii cu mai multa plusvaloare pentru clienti. Asadar, pot sa iti promit ca deja dupa parcurgerea primului livrabil, vei intelege cum sa eficientizezi munca de contabil si cum sistemele digitale te vor ajuta.

Te astept „de partea cealalta” sa facem treaba impreuna!

Nu e util cursul?

Iti oferim posibilitatea sa primesti banii inapoi.

E important pentru noi sa iti oferim valoare prin informatiile din curs. De aceea, daca nu consideri ca acestea au fost utile si nu ti-au adus niciun beneficiu, iti dam banii inapoi, pe baza acestor termeni si conditii.

Ce spun firmele care au apelat la serviciile Brunomag.ro

Echipa Brunomag ne-a sprijinit in digitalizarea sistemului de organizare a sarcinilor. Au fost alaturi de noi la fiecare pas, chiar de la initiativa, prin implementare, training si consultanta post-implementare. Colaborarea cu aceasta echipa este mai mult decat eficienta sau productiva. Ei chiar pun suflet in munca lor, si astfel rezultatul este unul remarcabil. Ne bucuram de oportunitatea acestei colaborari, este foarte placut sa lucrezi cu oameni cu o asemenea atitudine pozitiva si deschisa.
Andor Bako
GLINT FINANCIAL
Suntem inca in perioada de "explorare" a sistemului de organizare sarcini pe care l-am implementat cu ajutorul Brunomag Concept, dar beneficiile au inceput deja sa se vada in organizarea interna, care s-a imbunatatit; acum putem sa vedem usor statusul dosarelor in lucru pentru clienti. Totodata, am economisit timpul pe reminderele trimise clientilor pentru acte si cred ca acesta e un lucru foarte util, pentru ca ne consuma in general multa energie. Ne bucuram sa colaboram cu echipa Brunomag Concept si sa facem parte din misiunea lor. Ii recomandam si altor colegi de breasla pentru profesionalismul cu care realizeaza implementarile si experienta pe care acestia o detin.
Ioan Blaga
T121
Lucrez cu Brunomag de peste 5 ani si spun cu mana pe inima "Jos palaria!". Brunomag nu e o simpla echipa de programatori care urmeaza instructiunile date ca niste robotei ci oameni faini, zambitori, implicati, care pun suflet in ceea ceea fac si depun tot efortul sa faca un lucru de calitate. Brunomag ne-a ajutat sa dezvoltam plugin-urile SmartBill pentru magazinele online, module care sunt utilizate de mii de clienti in fiecare zi. Am avut neclaritati si am ridicat multe intrebari referitoare la platoformele pentru care am dezvoltat modulele SmartBill dar de fiecare data cei de la Brunomag m-au lamurit si m-au sfatuit, oferindu-mi toate informatiile si variantele optime pentru implementare.
Ionut Salonariu
SmartBill

© 2024 All Rights Reserved.