Comunicarea cu clientii firmelor de contabilitate

Daca si tu esti un contabil care vrea sa aiba o comunicare mai clara si eficienta cu clientii, cursul acesta te va inspira. Alege sa-l parcurgi si vei afla cum sa structurezi sau sa automatizezi o parte din interactiune, astfel incat tu, echipa ta, dar si clientul, sa stie ce si cand are de facut.

La ce te va ajuta acest curs?

Te va ajuta sa:

Eficientizezi interactiunea cu clientii in fiecare etapa a procesului de lucru

Stabilesti o structura de munca clara care te ajuta sa eviti telefoane in afara programului, munca peste program, etc

Inveti cum sa stabilesti criterii de aplicare a penalitatilor, pentru a te asigura ca eviti intarzierea depunerii actelor sau ping-pongul clarificarilor actelor incomplete

Inveti cum sa comunici o structura de rezolvare a urgentelor, sa stabilesti timpi de raspuns, astfel incat sa eviti situatiile in care totul trebuie tratat "aici si acum" sau "de ieri"

Intelegi ca in absenta unei strategii pentru a monetiza serviciile suplimentare, ratezi un cost de oportunitate urias, care oscileaza intre 10% si 20%

Vezi cum automatizarea comunicarii cu clientii te poate ajuta sa reduci timp considerabil (remindere prin SMS/email, colectare automata de documente)

Vezi cand este potrivit sa achizitionezi o ustensila de tip OCR pentru extragerea automata a datelor de pe documente

Transmiti clar cum se face predarea corecta a documentelor, pentru a evita sacosele cu bonuri si zeci de ore de aranjare a actelor

Intelegi ca pentru a fi respectate noile conditii generale de afaceri, va fi nevoie ca informatia sa fie constant repetata agentilor economici (intre 3-6 luni) pana cand acestia se obisnuiesc cu schimbarea

Vezi importanta setarii unui program de Office Hours, pentru a evita timpul fragmentat petrecut pe comunicarile cu clientii si a-i modela sa comunice doar in intervalele stabilite

Prin componenta morala a cursului, vei intelege ca:

Indiferent ce modificari legislative vor exista in viitor, tot este nevoie sa ai un proces de management eficient al cabinetului de contabilitate

Prin reorganizarea si digitalizarea proceselor de lucru poti aduce mai multa valoare clientilor, si implicit, va creste si business-ul tau

Odata stabilite si standardizate procesele de lucru, vei afla cum le digitalizezi si vei incepe sa te bucuri de beneficiile timpului economisit si reducerea stresului din preajma zilei de 25.

Stiai ca 30% din timpul alocat proceselor de contabilitate este pierdut pe comunicarile interne sau pe cele cu clientii?

Ce primesti, concret, daca vei cumpara cursul ACUM

Basic

98
  • Set de intrebari prin care iti clarifici conditiile generale de afaceri si iti stabilesti Office Hours
  • Format video al cursului
  • Acces la curs nelimitat 12 luni
  • Acces instant la platforma academiei
  • Acces prioritar la cursuri noi

Advanced

298
  • Set de intrebari prin care iti clarifici conditiile generale de afaceri si iti stabilesti Office Hours
  • Template-uri de comunicare catre clienti cu privire la conditiile generale de afaceri
  • 1 sesiune de consultanta (1h30m)
  • Format video al cursului
  • Acces la curs nelimitat 12 luni
  • Acces instant la platforma academiei
  • Acces prioritar la cursuri noi
Best deal

Cui se adreseaza

Cabinetelor individuale, mici si medii, care au nevoie sa creeze conditii generale de colaborare cu clientii

Contabililor care doresc sa aiba o comunicare predictibila cu agentii economici cand vine vorba de respectarea termenilor contractuali

Contabililor care nu mai vor sa piarda bani pe servicii suplimentare netaxate

Administratorilor de firma de contabilitate, care vor sa isi imbunatateasca relatia cu clientii

Celor care vor sa cunoasca tehnici de restructurare a proceselor, astfel incat ziua de 25 sa nu mai fie o corvoada - pentru acest lucru avem alt curs aici.

Persoanelor interesate de transformarea digitala si de cum poate aceasta sa le economiseze timp si energie.

Situatii cu care va veti confrunta, daca NU luati masuri in comunicarea cu clientii:

Supraaglomerarea cabinetului de contabilitate, din lipsa unor limite sanatoase si concrete

Pierderea din pierderea din vedere a serviciilor suplimentare prestate catre clienti

Pierderea clientilor care aleg competitia ce investeste in restructurarea si digitalizarea proceselor

Stagnarea firmei de contabilitate, din cauza focusului pe urgente zilnice si nu pe imbunatatirea managementului operational

Continuarea cu aceeasi mentalitate la nivel de echipa sau de management, care va perpetua situatiile aglomerate anterioare

Mentorul tau este
Stefan Marogel

Salut si bine te-am gasit in Academia de Digitalizare! Aici vei gasi informatiile si inspiratia de care ai nevoie pentru a-ti transforma cabinetul de contabilitate dintr-o „masinarie de depus acte la ANAF”, intr-un business solid, care imbunatateste viata celor cu care interactioneaza. Aceste cursuri sunt rezultatul a 1210 ore de curs cu 955 participanti si a peste 300 de discutii cu firme de contabilitate. Pe langa date despre unelte si soft-uri, cursurile au focus pe schimbarea de mentalitate la nivel de leadership, pe masurarea lucrurilor care conteaza, pe reducerea zgomotului si pe furnizarea de servicii cu mai multa plusvaloare pentru clienti. Asadar, pot sa iti promit ca deja dupa parcurgerea primului livrabil, vei intelege cum sa eficientizezi munca de contabil si cum sistemele digitale te vor ajuta.

Te astept „de partea cealalta” sa facem treaba impreuna!

Nu e util cursul?

Iti oferim posibilitatea sa primesti banii inapoi.

E important pentru noi sa iti oferim valoare prin informatiile din curs. De aceea, daca nu consideri ca acestea au fost utile si nu ti-au adus niciun beneficiu, iti dam banii inapoi, pe baza acestor termeni si conditii.

Ce spun firmele care au apelat la serviciile Brunomag.ro

Echipa Brunomag ne-a sprijinit in digitalizarea sistemului de organizare a sarcinilor. Au fost alaturi de noi la fiecare pas, chiar de la initiativa, prin implementare, training si consultanta post-implementare. Colaborarea cu aceasta echipa este mai mult decat eficienta sau productiva. Ei chiar pun suflet in munca lor, si astfel rezultatul este unul remarcabil. Ne bucuram de oportunitatea acestei colaborari, este foarte placut sa lucrezi cu oameni cu o asemenea atitudine pozitiva si deschisa.
Andor Bako
GLINT FINANCIAL
Suntem inca in perioada de "explorare" a sistemului de organizare sarcini pe care l-am implementat cu ajutorul Brunomag Concept, dar beneficiile au inceput deja sa se vada in organizarea interna, care s-a imbunatatit; acum putem sa vedem usor statusul dosarelor in lucru pentru clienti. Totodata, am economisit timpul pe reminderele trimise clientilor pentru acte si cred ca acesta e un lucru foarte util, pentru ca ne consuma in general multa energie. Ne bucuram sa colaboram cu echipa Brunomag Concept si sa facem parte din misiunea lor. Ii recomandam si altor colegi de breasla pentru profesionalismul cu care realizeaza implementarile si experienta pe care acestia o detin.
Ioan Blaga
T121
Lucrez cu Brunomag de peste 3 ani si spun cu mana pe inima "Jos palaria!". Brunomag nu e o simpla echipa de programatori care urmeaza instructiunile date ca niste robotei ci oameni faini, zambitori, implicati, care pun suflet in ceea ceea fac si depun tot efortul sa faca un lucru de calitate. Brunomag ne-a ajutat sa dezvoltam plugin-urile SmartBill pentru magazinele online, module care sunt utilizate de mii de clienti in fiecare zi. Am avut neclaritati si am ridicat multe intrebari referitoare la platoformele pentru care am dezvoltat modulele SmartBill dar de fiecare data cei de la Brunomag m-au lamurit si m-au sfatuit, oferindu-mi toate informatiile si variantele optime pentru implementare.
Ionut Salonariu
SmartBill

© 2024 All Rights Reserved.