Client service pe verticala pentru firmele de contabilitate

Acceseaza informatii valoroase, tehnici de restructurare a proceselor, cat si elementele esentiale de client service, care te vor ajuta sa devii mai organizat, relaxat, si mai profitabil. Cursul are la baza experienta din colaborarile cu peste 300 de firme de contabilitate.

Cum monetizezi serviciile suplimentare, cum standardizezi procesul de lucru si aspecte legate de transformarea digitala, sunt doar cateva dintre subiectele abordate in curs.

La ce te va ajuta acest curs?

Te va ajuta sa:

Vezi motivele pentru care ar trebui sa incepi tranzitia de la sarcini nesfarsite la procese bine definite

Vezi motivele pentru care ar trebui sa incepi tranzitia de la sarcini nesfarsite la procese bine definite

Vezi cum gestionezi eficient serviciile suplimentare, astfel incat sa fie monetizate si sa te ajute la cresterea cifrei de afaceri

Clarifici ce inseamna lucrari urgente si stabilirea unor timpi de raspuns, astfel incat sa ai control

Inveti cum sa standardizezi un proces de lucru, astfel incat sa eviti perioadele aglomerate la inchiderea de luna

Vezi concret unul dintre modelele de organizare care a adus simplificarea zilei de 25 pentru multe firme de contabilitate

Vezi cum sa gestionezi schimbarea ("change management") si sa reduci din rezistenta (atat din partea angajatilor, cat si a clientilor)

Intelegi de ce digitalizarea nu inseamna doar instalarea unui nou software, ci dobandirea de obiceiuri noi

Vezi cum un proces standardizat si eficace te poate ajuta sa previi erori si sa faci tranzitia de la reactiv la proactiv

Intelegi impactul major pe care il au intreruperile constante asupra calitatii serviciilor si asupra motivatiei echipei

Prin componenta morala a cursului, vei intelege ca:

Indiferent ce modificari legislative vor exista in viitor, tot este nevoie sa ai un proces de management eficient al cabinetului de contabilitate

Prin reorganizarea si digitalizarea proceselor de lucru poti aduce mai multa valoare clientilor, si implicit, va creste si business-ul tau

Odata stabilite si standardizate procesele de lucru, vei afla cum le digitalizezi si vei incepe sa te bucuri de beneficiile timpului economisit si reducerea stresului din preajma zilei de 25

Ce primesti, concret, daca vei cumpara cursul ACUM

Basic

98
  • 1 set de intrebari + exemple pentru clarificarea serviciilor suplimentare
  • 1 template prin care contorizezi data aducerii actelor
  • Acces la curs nelimitat 12 luni
  • Format video al cursului
  • Acces instant la platforma academiei
  • Acces prioritar la cursuri noi

Advanced

298
  • 1 set de intrebari + exemple pentru clarificarea serviciilor suplimentare
  • 1 template prin care contorizezi data aducerii actelor
  • 1 set cu 30 de intrebari pentru sistematizarea proceselor contabile + exemple de reprezentari
  • 1 set de informatii utile despre schimbarea organizationala (manageri si angajati)
  • 1 sesiune de consultanta (1h30m)
  • Acces la curs nelimitat 12 luni
  • Format video al cursului
  • Acces instant la platforma academiei
  • Acces prioritar la cursuri noi
Best deal

Cui se adreseaza

Contabililor care lucreaza in echipe

Expertilor care au economisti juniori

Administratorilor de firma de contabilitate, care vor sa isi evalueze si clarifice fluxul de lucru

Celor care vor sa cunoasca tehnici de restructurare a proceselor, astfel incat ziua de 25 sa nu mai fie o corvoadă

Celor care vor sa invete ce metode de eficientizare pot aplica pe fiecare etapa a procesului contabil

Celor interesati de transformarea digitala si de cum poate aceasta sa le economiseasca timp si energie

Stiai ca firmele de contabilitate care aleg sa factureze serviciile suplimentare isi cresc cifra de afaceri cu cel putin 25%?

Ce pierzi daca nu accesezi ACUM cursul:

Oportunitatea de a invata sa delegi sarcinile usor si sistematizat, astfel incat firma sa prospere si sa gestioneze mai multi clienti

Sansa de a incepe sa livrezi servicii cu valoare ridicata

Ocazia de a imbunatati comunicarea cu clientii, astfel incat sa fie cat mai personalizata si eficienta

Oportunitatea de a investi in digitalizare si/sau sistematizarea proceselor - lucru pe care competitorii tai deja il fac

Mentorul tau este
Stefan Marogel

Salut si bine te-am gasit in Academia de Digitalizare! Aici vei gasi informatiile si inspiratia de care ai nevoie pentru a-ti transforma cabinetul de contabilitate dintr-o „masinarie de depus acte la ANAF”, intr-un business solid, care imbunatateste viata celor cu care interactioneaza. Aceste cursuri sunt rezultatul a 1210 ore de curs cu 955 participanti si a peste 300 discutii cu firme de contabilitate. Pe langa date despre unelte si soft-uri, cursurile au focus pe schimbarea de mentalitate la nivel de leadership, pe masurarea lucrurilor care conteaza, pe reducerea zgomotului si pe furnizarea de servicii cu mai multa plusvaloare pentru clienti. Asadar, pot sa iti promit ca deja dupa parcurgerea primului livrabil, vei intelege cum sa eficientizezi munca de contabil si cum sistemele digitale te vor ajuta.

Te astept „de partea cealalta” sa facem treaba impreuna!

Nu e util cursul?

Iti oferim posibilitatea sa primesti banii inapoi.

E important pentru noi sa iti oferim valoare prin informatiile din curs. De aceea, daca nu consideri ca acestea au fost utile si nu ti-au adus niciun beneficiu, iti dam banii inapoi, pe baza acestor termeni si conditii.

Ce spun firmele care au apelat la serviciile Brunomag.ro

Echipa Brunomag ne-a sprijinit in digitalizarea sistemului de organizare a sarcinilor. Au fost alaturi de noi la fiecare pas, chiar de la initiativa, prin implementare, training si consultanta post-implementare. Colaborarea cu aceasta echipa este mai mult decat eficienta sau productiva. Ei chiar pun suflet in munca lor, si astfel rezultatul este unul remarcabil. Ne bucuram de oportunitatea acestei colaborari, este foarte placut sa lucrezi cu oameni cu o asemenea atitudine pozitiva si deschisa.
Andor Bako
GLINT FINANCIAL
Suntem inca in perioada de "explorare" a sistemului de organizare sarcini pe care l-am implementat cu ajutorul Brunomag Concept, dar beneficiile au inceput deja sa se vada in organizarea interna, care s-a imbunatatit; acum putem sa vedem usor statusul dosarelor in lucru pentru clienti. Totodata, am economisit timpul pe reminderele trimise clientilor pentru acte si cred ca acesta e un lucru foarte util, pentru ca ne consuma in general multa energie. Ne bucuram sa colaboram cu echipa Brunomag Concept si sa facem parte din misiunea lor. Ii recomandam si altor colegi de breasla pentru profesionalismul cu care realizeaza implementarile si experienta pe care acestia o detin.
Ioan Blaga
T121
Lucrez cu Brunomag de peste 5 ani si spun cu mana pe inima "Jos palaria!". Brunomag nu e o simpla echipa de programatori care urmeaza instructiunile date ca niste robotei ci oameni faini, zambitori, implicati, care pun suflet in ceea ceea fac si depun tot efortul sa faca un lucru de calitate. Brunomag ne-a ajutat sa dezvoltam plugin-urile SmartBill pentru magazinele online, module care sunt utilizate de mii de clienti in fiecare zi. Am avut neclaritati si am ridicat multe intrebari referitoare la platoformele pentru care am dezvoltat modulele SmartBill dar de fiecare data cei de la Brunomag m-au lamurit si m-au sfatuit, oferindu-mi toate informatiile si variantele optime pentru implementare.
Ionut Salonariu
SmartBill

© 2024 All Rights Reserved.